انتشار «عاشقانه‌ای به رنگ پاییز»


سامره بزرگ‌پناه از انتشار دومین رمان خود با عنوان «عاشقانه‌ای به رنگ پاییز» خبر داد.

به گزارش ایسنا‌، به گفته نویسنده، این رمان که در زمره رمان‌های عاشقانه اجتماعی است به ماجرای دختری می‌پردازد که با مسائل عشقی و اجتماعی متعددی روبه‌روست و با پایانی تلخ بسته می‌شود.

انتشارات اقاقیا مسئولیت انتشار این رمان را برعهده دارد.

در بخشی از این رمان آمده است: «نفس های آخر تابستان بود و چیزی به پاییز نمانده بود، فصلی که عاشقش بودم. عاشق تمام زیبایی هایش، عاشق درختان رنگ رنگش، زرد، نارنجی، قرمز ...

عاشق باران های شاعرانه اش که جان می‌داد برای پرسه زدن های عاشقانه، عاشق شب‌های طولانی‌اش و غروب دل‌انگیزش. پاییز امسال برای من چیز دیگری بود. چون بالاخره بعد از دو سه سال که به دلایل گوناگون نتوانسته بودم به دانشگاه بروم در کنکور قبول شده بودم، آن هم در رشته روان‌شناسی.

بعد از آزمون کنکور اکثر روزها به بوتیک پدر می‌آمدم تا هم حوصله‌ام سر نرود و هم به پدر کمکی کرده باشم. از دوران دبیرستان تا به الان من و پدر تنها زندگی می‌کردیم. پانزده ساله بودم که مادرم را بر اثر بیماری قلبی از دست دادم و او برای همیشه من و پدر را تنها گذاشت و با زندگی وداع کرد، و اکنون شش سال از نبودنش می‌گذشت و من هنوز نتوانسته بودم با نبودنش کنار بیایم، تمام زندگی من خلاصه می‌شد به پدر و تمام زندگی پدرم خلاصه می‌شد به من، و به نوعی تنها دلخوشی همدیگر بودیم.»

اولین رمان این نویسنده «باران» نام داشت که در انتشارات اندیشه زرین راهی بازار شده بود.

سامره بزرگ‌پناه متولد سال 66 در رشت و فارغ‌التحصیل رشته جامعه‌شناسی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
انتشار Outlast II در پاییز 2016 !