دستورات داعش برای همسرداری موفق!! + تصاویر


دستورالعمل های داعش برای همسرداریبه گزارش ایندیپندنت، ویدیوهای اخیر گروه تروریستی داعش زنان را مخاطب قرار داده است. «بنیاد زورا،» شاخه جدید رسانه ای داعش به تازگی در شبکه های اجتماعی فیلم های آموزش همسرداری مخصوص زنان را منتشر می کند. این در حالی است که داعش پیش از این با انتشار فیلم های نشان دهنده صحنه های اعدام، خشونت و آموزش شیوه های مبارزه، تنها مردها را مخاطب قرار می داد.  

فیلم های اخیر داعش برخلاف ویدیوهای پیشین که با هدف جذب عناصر مذکر برای انجام اقدامات تروریستی منتشر می شد، به زنان آموزش می دهد چگونه برای شوهران داعشی خود «همسران مناسبی» باشند.

آموزش شوهرداری ، داعش ، همسران داعشدستورات داعش و آموزش شوهرداری

 شعار این ویدیوها «مهیا شدن برای کسب افتخار مبارزه» است. در حالی که تنها دو هفته از آغاز انتشار فیلم ها و مطالب توییتری آموزش همسرداری داعشی در فضای مجازی می گذرد، این دستورالعمل ها که همگی به زبان عربی است با استقبال قابل توجهی در میان کاربران اینترنتی حامی داعش روبروه شده است.

تازه ترین مطلبی که «زورا» در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته دستور تهیه سریع و آسان نوعی خوراکی است که با قهوه سرو می شود. طبق دستورالعمل، این خوراکی که آن را می توان همراه با آب نیز میل کرد، برای تأمین انرژی مورد نیاز نظامیان داعش در فواصل بین نبردها بسیار مناسب است.

شوهرداری داعش ، همسران داعش ، خبر جدید از داعشدستورات مهم در شوهرداری داعشبنیاد زورا همچنین ویدیویی را در «یوتیوب» منتشر کرده است. در این فیلم با اشاره به اینکه جنگ برای زنان مجاز نیست، بر این نکته تأکید شده است که زنان می توانند از طریق انجام کارهای منزل – از قبیل پخت و پز و مراقبت از نظامیان تروریست – به هدف مبارزه یاری رسانند. در پس زمینه بسیار روشن و رنگارنگ این فیلم ها، می توان «چرخ خیاطی،» «جعبه کمک های اولیه،» «یخچال،» «اجاق گاز» و «مایکروفر» را مشاهده کرد.شوهرداری موفق ، خبر جدید از داعش ، دستور داعشنکات شوهرداری موفق به دستور داعش

ایندیپندنت در پایان با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این ویدیوها زنان عربی هستند و نه زنان غربی، می نویسد: بیشتر زنانی که به تروریست های داعش در سوریه و عراق ملحق می شوند اهل عربستان سعودی هستند.

دستور داعش ، دستور داعش ، داعشدستورالعمل های  داعش برای همسرداری


ویدیو مرتبط :
مخالفت اصحاب با دستورات رسول الله ص+تصاویر