سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوربین کانن 80 دی (Canon 80D) معرفی شد


canon80dhead

عکاسان به چند دلیل عاشق دوربین کانن 70 دی (Canon 70D) هستند. این که یک دوربین بسیار روان است و عکس‌های بسیار زیبایی نسبت به رقیبان خود در بازه قیمت خود، می‌گیرد. نسخه بروز این یار قدیمی، یعنی 80 دی (Canon 80D)، امروز معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به ما اجازه دهید ابتدا به مشخصات این دوربین بپردازیم. این دوربین دارای سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی است که پردازش آنها بر عهده پردازشگر DIGIC 6 گذاشته شده و می‌تواند با تمرکز بر 45 نقطه به طور فوکوس خودکار تا 7 فریم بر ثانیه عکس بگیرد. همچنین جک هدفون و میکروفون نیز به این دستگاه اضافه شده است.

این شرکت به این دوربین قابلیت ارتباطی Wi-Fi و NFC را برای انتقال هرچه سریع‌تر عکس‌ها اضافه کرده است. یک لنز چند منظوره EF-S با بازه دیافراگم 18-135mm f/3.5-5.6 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین آداپتور Power Zoom PZ-E1 می‌تواند گزینه محبوب فیلم‌برداران باشد چرا که می‌توان با آن زوم را از طریق Wi-Fi می‌توان کنترل کرد.

به طور کل این دوربین برای افرادی که حرفه‌ای فیلم‌برداری می‌کنند، گزینه‌ای مناسب می‌باشد، هرچند کمبود چند ویژگی حس می‌شود. نبود ضبط ویدیوی 4K و تایملپس داخلی و نبود امکاناتی برای فوکوس ویدیویی از جمله کمبودهایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. سال‌هاست دارندگان دوربین کنون با فرمور کاستوم به نام Magic Lantern قابلیت‌های پیشرفته را به این دوربین می‌آورند.

Canon 80D قابلیت‌های مدل پیشین را به همراه دارد و تنها یک بروز رسانی جزئی به همراه خود دیده است. این در حالی است که دیگر سازندگان دوربین عملکرد بهتری در زمینه معرفی دوربین‌های جدید داشته‌اند.

از آنجایی که تعویض دوربین گران و سخت می‌باشد شاید تنها طرفداران فیلم‌برداری به سمت این دوربین بروند. کانن 80 دی در فروردین ماه با قیمت $1,199 برای نسخه بادی و $1,799 برای نسخه باندل به بازار خواهد آمد.

canon80drear canon80dtop canon80dsides canon80dflipped

thenextweb

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
معرفی دوربین دیجیتال کانن CANON EOS 6D