سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب از تدوین 11 کتاب جامع شهدای اطلاعات خبرداد


به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سید الشهدا روز یکشنبه دراولین یادواره شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا در استان های خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویر احمد در اهواز برگزار شد به تشکیل شش کمیته برای جمع آوری اسناد و اطلاعات شهدای اطلاعات و عملیات در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر باتوجه به نقش برجسته این شهدای والا مقام در دوران دفاع مقدس و اهمیت شناساندن این شخصیت های برجسته به نسل امروز در استان های خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرده و ستاد های مربوطه نیز تشکیل و به جمع آوری اطلاعات، عکس، خاطره و دست نوشته های این شهدا پرداخته ایم.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس 387 شهید اطلاعات و عملیات از استان های استان های خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد تقدیم انقلاب اسلامی شده و درجهت زنده نگه داشتن یاد این شهیدان 11 جلد کتاب تألیف و تدوین شده است که اقدام بزرگ و با ارزشی به شمار می رود.
فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب کشور ادامه داد: همچنین برپایی نمایشگاه در راستای این یادواره، ساخت کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی و تهیه اشعار در مدح این شهیدان والامقام از دیگر فعالیت های این کمیته ها به شمار می رود.
وی بیان کرد: دردوران دفاع مقدس چشم تیزبین شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی سپاه تحرکات و فعالیت های دشمن را درکوه ها و دشت ها به خوبی رصد کرده و به فرماندهان قرارگاه ها و یگان های خودی ساعت و چگونگی عملیات ها را مشخص می کردند.
سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد:امید است بتوانیم با برگزاری چنین یادواره هایی گوشه ای از زحمات و. رشادت های شهدای اطلاعات را برای همگان بازگو کرده و تجدید میثاقی با شهدا، امام راحل(ره) و شهدای سه استان خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد که اتحاد و انسجام را در جامعه ایجاد کردند داشته باشیم.
نخستین یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه کربلا سپاه پاسداران روز یکشنبه باحضورسرلشکر محمد باقری برادرشهید حسن باقری و معاون ارکان ستاد کل نیروهای مسلح، آیت الله موسوی جزایری و آیت الله حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان سپاه از استان های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.
7152/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کتاب سبز اطلاعات جامع مشاغل و اصناف