سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ رندر تازه‌ای از کیس LG G5 منتشر شد که پرچم‌دار آینده این شرکت کره‌ای را نشان می‌دهد


فتو آی تی/ رندر تازه‌ای از کیس LG G5 منتشر شد که پرچم‌دار آینده این شرکت کره‌ای را نشان می‌دهدترنجی/ می‌توان همواره برروی کیس‌های Spigen برای فاش‌شدن پرچم‌داران آینده در رندرهای منتشرشده از کیس‌های این شرکت حساب کرد؛ این‌بار، پرچم‌دار آینده ال‌جی جی 5 (LG G5) در یکی از رندرهای مربوط به کیس‌های این شرکت، مشاهده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، این گوشی پرچم‌دار در همان‌روزی ارایه خواهد شد که سامسونگ از گوشی گلکسی اس 7 رونمایی می‌کند. برای جزئیات بیشتر، ما را همراهی کنید.

در این رندر تازه منتشرشده، مشاهده می‌شود که دکمه‌های کنترل صدا به اطراف ال‌جی جی 5 منتقل شده‌اند؛ این، برخلاف زبان طراحی محصولات پیشین ال‌جی است و احتمالاً می‌توان در طراحی پرچم‌دار آینده این شرکت، شاهد یک تغییر بسیار گسترده بود. علاوه‌براین، حسگر اثرانگشت در پشت ال‌جی جی 5 دیده می‌شود؛ در بالای حسگر اثرانگشت نیز، شاهد یک فضای نسبتاً بزرگ برای جای‌گیری دوربین هستیم که در آن، دو لنز به‌همراه دو فلاش LED قابل مشاهده است.

با قضاوت براساس رندر منتشرشده، می‌توان انتظار داشت که در ال‌جی جی 5، نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار ایده‌آل باشد؛ موضوعی که برای بسیاری از کاربران، به یک فاکتور مهم برای خرید تبدیل شده است. Spigen مدعی است که این کیس، در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی، در دسترس خواهد بود؛ بنابراین، یک بازه چندهفته‌ای از معرفی رسمی ال‌جی جی 5 تا زمان عرضه این پرچم‌دار توسط خرده‌‌فروشان انتظار می‌رود.




منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
‫مقایسه LG G5 با LG G6‬‎