سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده نوروزلوی میاندوآب دستگیر شدند


اکبر محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره هنگام گشت زنی در منطقه حفاظت شده نوروزلوی این شهرستان موفق شدند این سه شکارچی متخلف را قبل از شروع عملیات شکار دستگیر کنند.
وی اضافه کرد: ماموران این اداره از این شکارچیان سه قبضه اسلحه شکاری نیز کشف و ضبط کردند.
محمدیان با اشاره به اینکه تالاب های این شهرستان در این فصل پذیرای شمار زیادی از پرندگان مهاجر است، از شهروندان خواست از شکار پرندگان و تعرض به مناطق حفاظت شده پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: هرگونه فعالیت شکار پرندگان در این مناطق ممنوع بوده و ماموران یگان حفاظت این اداره با متخلفان شکار برابر مقررات برخوردهای قانونی انجام می دهند.
منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با مساحت یک هزار و 200 هکتار در قسمت جنوب شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
این تالاب که در سال 91 جزو مناطق حفاظت شده قرار گرفته است، جزو تالاب های دائمی این شهرستان محسوب شده و آب مورد نیاز آن از طریق رودخانه زرینه رود تامین می شود.
شهرستان میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.ک3
3020/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه محیط بان و شکارچی در منطقه حفاظت شده خائ