سریال‌های فاخر قدیمی اچ‌دی می‌شوند


سریال‌های فاخر قدیمی اچ‌دی می‌شوندمهر/ مدیر شبکه استانی تهران معتقد است بعد از سازمان یافتن مسائل مالی، می توان به تولیدات نمایشی فکر کرد.
احسان کاوه مدیر شبکه استانی تهران که قرار است از جمعه ۲۹ اسفندماه نسخه HD مجموعه «هزار دستان» را روی آنتن این شبکه ببرد در جمع خبرنگاران گفت: سریال «هزار دستان» یکی از ماندگارترین آثاری است که در تلویزیون به تولید رسیده است. این مجموعه به نسخه HD ارتقا داده شد و قرار است بعد از این سریال های فاخر دیگری نیز به همین صورت ارتقا یافته و روی آنتن شبکه استانی تهران قرار بگیرد.

وی افزود: سریال «هزار دستان» به دلیل ارتباط محتوایی، موضوعی و فضایی که با شهر تهران دارد مناسب دیدیم آن را به عنوان اولین مجموعه با کیفیت HD پخش کنیم. این سریال از جمله ۲۹ اسفندماه هر شب روی آنتن می رود و بعد از آن هم مجموعه های «سربداران»، «روزی روزگاری»، «میرزاکوچک خان» و ... را به ترتیب ارتقا داده و پخش کنیم.

کاوه درباره تولیدات سال جدید اظهار کرد: با توجه به مسائل مالی سازمان و اینکه هنوز بودجه ای برای ما مشخص نشده است برنامه ریزی دقیق و مشخصی را تنظیم نکردیم ولی محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما در تلاش است با کمک دوستان و مسئولان سازمان شرایطی مناسب را فراهم آورد تا در فضایی جمع و جورتر و مناسب تر تلویزیون را به شرایط ایده آل برگرداند.

وی با اشاره به اینکه در راستای ادغام شبکه های تلویزیون از امشب شبکه «شما» تعطیل می شود، تصریح کرد: سیاست های سازمان روندی طی می کند تا از موجودی و منابع انسانی به نحو احسن استفاده شود. ما هنوز به نقطه ای که بتوانیم تولیدات جدی را آغاز کنیم نرسیده ایم. باید کمی سر و سامان بگیریم و برای بهتر شدن همان برنامه هایی که داریم تلاش کنیم اما گاهی از سایر دستگاه ها بی مهری می بینیم و این کار ما را با مشکل روبرو می کند.

مدیر شبکه تهران در پایان عنوان کرد: در بحث تولیدات نمایشی نیز فعلا تصمیمی نداریم چرا که این اقدام بیش از سایر تولیدات نیاز به بودجه مشخص دارد و در این راستا منتظر تصمیمات مرکز امور نمایشی سیما هستیم تا با توجه به سیاست هایشان برخی تولیدات را در اختیار شبکه ما قرار دهند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تفاوت تصویر فول اچ دی و اولترا اچ دی 4K