ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ژاوی: شانس رئال و بارسا مساوی است/ ۳ تایی کردن مادریدی‌ها سخت اما شدنی است


به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی هرناندز کاپیتان سابق آبی-اناری پوش‌های که در این فصل برای تیم السد قطر بازی می‌کند در مصاحبه‌اش با روزنامه اسپورت درباره دیدار ال‌کلاسیکو اظهار داشت که هر دو تیم شانس یکسانی برای پیروزی دارند.

ژاوی گفت: دیدار ال‌کلاسیکو همیشه بسیار سخت و نفس‌گیر است ولی همیشه یک بازی‌ دیدنی از آب در می‌آید.

کاپیتان سابق بارسلونا درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد، گفت: من معتقدم که هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و شانس پیروزی برای هر دو تیم مساوی است. به نظرم کسی نمی‌تواند ادعا کند که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو چه اتفاقی خواهد افتاد. هر دو تیم این فصل را خوب شروع کردند و در شرایط خوبی قرار دارند.

ژاوی در پایان گفت: 3تایی کردن رئال مادرید کار بسیار سختی است اما غیرممکن نیست زیرا ما در فصل گذشته توانستیم این کار را انجام دهیم.

دیدار ال‌کلاسیکو شنبه( 30 آبان) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
خداحافظی ژاوی با بارسا و پایان تلخ لالیگا برای رئال