سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نجات معجزه‌آسای نوزاد ۱۳روزه پس از خارج کردن توده بزرگ


نجات معجزه‌آسای نوزاد ۱۳روزه پس از خارج کردن توده بزرگتسنیم/ پزشکان در استرالیا توانستند با انجام ۲ عمل جراحی موفقیت‌آمیز، یک توده بزرگ ۸ سانتیمتری را از ریه‌های یک نوزاد ۱۳روزه خارج کنند.

یکی از این عمل‌ها قبل از تولد نوزاد و در رحم مادر انجام شده بود اما پس از تولد مشخص شد که حجم این توده بار دیگر بازگشته است. بنا بر این، جراحان پس از گذشت 13 روز، دوباره این نوزاد را تحت عمل جراحی قرار داده و توده 8 سانتیمتری را از ریه‌های وی خارج کردند. این نوزاد، 9 روز پس از عمل جراحی خود به حال طبیعی بازگشت.

روزنامه دیلی‌میل انگلیس گزارش داد این عمل برای اولین بار در استرالیا انجام می‌شود. والدین این نوزاد با تمجید از مهارت جراحان استرالیایی، آن ها را ابرقهرمان توصیف کردند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای کودک 7 ساله از زیر توده چندین تنی آوار!