سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار کرمانشاه:مشکلی برای پذیرایی و اسکان زائران کربلا نیست


به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر چهارشنبه از زائرسراها و محل های اسکان در مسیر کرمانشاه به ماهیدشت بازدید کرد و در جریان آخرین روند رسیدگی به وضعیت زائران قرار گرفت.
در این بازدید که خانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیز رنجبر را همراهی می کرد، وی از امکانات در نظر گرفته شده برای زائران ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی از این بابت نداریم.
رنجبر گفت: البته حضور بسیار خوب مردم مهمان نواز کرمانشاه و فراهم کردن بخش زیادی از وسایل پذیرایی باعث شد تا کسری ها جبران شود و دغدغه ای از بابت پذیرایی و اطعام نداشته باشیم.
وی همچنین آماده شدن 150 محل اسکان برای زوار حسینی (ع)را یادآور شد و گفت: با توجه به برودت هوا و بارش های اخیر وسایل گرمایی مناسب تهیه شده و همگی این اماکن می توانند پذیرای زائرین باشند.
فرماندار کرمانشاه در ادامه به اهمیت شهر ماهیدشت در این ایام اشاره و اظهار کرد: همانگونه که در مسیر رفت بسیاری از زائران شهر ماهیدشت را برای اسکان و استراحت انتخاب کردند در مسیر برگشت نیز حجم بسیار بالایی از زوار در این شهر اقامت خواهند گزید.
رنجبر گفت: مسجد و کاروانسرای ماهیدشت در مدت بازگشت زوار آماده اسکان و پذیرایی از زائران است و حتی اگر لازم شد مدارس این بخش نیز در اختیار زوار کربلا قرار می گیرد.
گفته شده عمده زائران عتبات عالیات از چهارشنبه شب به کشور باز می گردند که طبق پیش بینی های بعمل آمده حدود 90 درصد آن ها مسیر مهران - اسلام آبادغرب - کرمانشاه را برای بازگشت انتخاب می کنند.
7458/8066 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پذیرایی از زائران کربلا در اسلام آباد غرب