سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمعی از مردم مرزن آباد در اعتراض به پرداخت عوارضی تجمع كردند


تجمع كنندگان خواستار كاهش عوارض پرداختی مردم شهرستان برای تردد در این آزاد راه شدند.
معترضان اعلام كردند كه اگر قرار باشد هر فرد در طول یك روز چند مرتبه برای تردد از این مسیر استفاده كند با پرداخت عوارض در هر نوبت دچار مشكل می شود.
انان همچنین خواستار بازنگری پرداخت عوارضی برای افراد بومی این منطقه از سوی مسئولان ذیربط شدند.
از ابتدای سال جاری عوارض پرداختی برای خودروهای شخصی در آزادراه چالوس - كرج 50 هزار ریال تعین شده است.
قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال حدفاصل سه‌ راهی دشت نظیر مرزن‌آباد ـ چالوس به‌ طول حدود 20 كیلومتر است.
قاسم احمدی‌ لاشكی نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس وكلاردشت در مجلس شورا ی اسلامی پیش از این از مسئولان خواسته بود نسبت به پرداخت عوارضی در این بزرگراه تجدید نظر كنند.
فرماندار شهرستان چالوس نیز در خصوص تجمع اعتراضی مردم مرزن آباد به خبرنگار ایرنا گفت : برای كاهش عوارض جلسات و پیگیری های مختلفی در سال گذشته انجام شد و بالاخره قرار شد از كسانی كه تردد آنان در این آزادراه زیاد است عوارض به نصف قیمت كاهش یابد.
محمد ناصر زندی افزود : با این حال به اعتقاد مردم این منطقه پرداخت نصف عوارض از سوی افرادی كه تردد آنان در چند نوبت در روز انجام می شود زیاد است و نسبت به این امر نیز اعتراض داشتند.
فرماندار چالوس گفت : به دنبال این موضوع جلسه ای با مسئولان ذیربط و ائمه جمعه چالوس و مرزن اباد تشكیل و قرار شد درخواست مردم از مراجع ذیربط پیگیری شود.
زندی افزود : باید مكانیزمی تعریف شود تا به تناسب تردد افراد در طول روز از آنان عوارض دریافت شود تا مشكلات مردم این منطقه كاهش یابد.
تجمع اعتراضی مردم بدون هیچ مشكلی در كمتر از یك ساعت به پایان رسید.
/1602/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عوارضی آزادراه مرزن آباد چالوس