سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پنج ماده غذایی برای زیبایی


پنج ماده غذایی برای زیباییخراسان/ مواد غذایی متنوعی وجود دارد که به زیبایی وسلامت پوست کمک می کند . از جمله این مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد .

گوجه فرنگی
لیکوپن گوجه‌ فرنگی از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند.
به جای استفاده از کرم‌های ضدآفتاب می‌توان مقدار بیشتری گوجه‌فرنگی خورد که حتی برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست هم بسیار مفید است.

اسفناج
اسفناج باعث درخشش چهره شما می‌شود. اسفناج ماده‌ای به نام لوتئین دارد؛ آنتی‌اکسیدانی که نورهای مضر برای چشم را به خود جذب و از آسیب‌دیدن سلول‌های چشمی جلوگیری می‌کند.

آب انگور قرمز و شکلات تلخ
این دو ماده غذایی هر دو ترکیبی به نام پلی‌فنول دارد. تحقیقات نشان داده، این ترکیب برای طولانی‌تر کردن عمرسلول‌های پوست بسیار مفید است؛ برای داشتن پوستی صاف و سالم، بهتر است آب انگور قرمز و شکلات تلخ بخورید البته مراقب استفاده بیش از حد آن ها هم باشید.

کرفس
جویدن کرفس لثه‌ها را ماساژ می‌دهد و بین دندان‌ها را تمیز و آن ها را درخشان‌تر می‌کند.

خشکبار
سلنیوم موجود در بعضی خشکبارمانند بادام زمینی برای سلامت و شادابی موها بسیار مفید است. گردو هم اسیدهای مفیدی دارد که موها را خوش‌حالت‌تر و درخشان‌تر می‌کند.





منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
14 ماده غذایی برای پاک سازی کبد