سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیر مسئولان و نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس از توجه ویژه رئیس جمهوری


به گزارش ایرنا در بخشی از این نامه که رونوشت آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده خطاب به رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت آمده است: خدای بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر با عنایات مقام معظم رهبری و توجه ویژه دولت محترم تدبیر و امید با تصویب منطقه آزاد سیستان، نور امید در دل مردم استان سیستان و بلوچستان زنده شد و به دلهای خسته مردمی که سالهاست رنج و زحمت سختی معیشت ناشی از خشکسالی های پی در پی و کم آبی را تحمل می کنند و خم به ابرو نمی آورند، جانی دوباره دمید.
بدون شک تصویب طرح بزرگ منطقه آزاد سیستان، حاصل تلاش بی دریغ و عنایت ویژه بزرگمردان دولت تدبیر و امید در سایه منویات و رهنمودهای رهبری عالیقدر نظام بوده است و توفیق نهایی دراجرایی شدن آن نیز در گرو تداوم حمایت حضرتعالی و مشارکت مردم شریف و صبور استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.
اینجانبان تصویب پروژه بزرگ ملی منطقه آزاد صنعتی تجاری سیستان که به حق اعتلای خواسته مردم سراسر استان است به حضرتعالی، هیئت محترم دولت و مردم آگاه و با بصیرت استان تبریک عرض نموده، از پشتیبانی های بی شائبه جنابعالی و دولتمردان جهادی امروز انقلاب اسلامی قدردانی و تشکر می نمائیم.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: خدمت به مردم این استان که اسوه ایمان و همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب در کشور اسلامی هستند و هیچ چیز آنان را از مسیر همراهی با نظام و اسلام و حراست از مرزهای ایران اسلامی بازنمی دارد برای ما خدمتگزاران افتخاری بس عظیم و توشه ای برای آخرتمان است.
امید که ما خادمان ملت بتوانیم با تاسی به امام شهدا و شهدای والامقام و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای وبا پشتوانه عظیم مردمی، بیش از گذشته و با عزمی راسخ تر در جهت تحقق چشم انداز20 ساله و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی مردم شریف ایران و توسعه همه جانبه این خطه از میهن اسلامی آنچه را حق و شایسته این مردم شریف است به انجام برسانیم.
8005 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قابل توجه رئیس و نمایندگان مجلس (نظر یادتون نره )