ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوره آموزشی آشنایی با نحوه ساخت سالن های ورزشی در آذربایجان غربی برگزار شد


به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، این دوره آموزشی به همت سازمان مردم نهاد فرهیختگان جهان پرور و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در محل سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.
عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این دوره آموزشی با تاکید بر نگرش نوین جهانی بر توسعه زیرساخت های ورزشی گفت: سالن های استاندارد، زیبا و مجهز ورزشی می تواند موجب بالا رفتن انگیزه ورزشکاران و حتی عموم مردم به استفاده از آن و بهره وری بیشتر شود.
وی نقش سازمان های مردم نهاد را در تولید و اجرای ایده ها و فکرهای نو و بدیع مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با به روز کردن دانش و سطح آگاهی های جوانان، مسیر توسعه و پیشرفت هموارتر شود.
هانیه صدقی سرای دبیر سازمان مردم نهاد فرهیختگان جهان پرور نیز در این دوره آموزشی گفت: این دوره جهت آشنایی هر چه بیشتر جوانان با چگونگی طراحی و اجرای سازه های ورزشی در سطح جهان و نوع معماری سالن های ورزشی موثر است.
وی ادامه داد: سالن های ورزشی باید از لحاظ معماری دلنشین باشند تا بیننده و به خصوص قشر جوان بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
صدقی سرای گفت: هر رشته ورزشی برای خود معماری و گرافیک خاصی دارد و ورزش های توپی، رزمی و آبی هر کدام به تناسب انجام آن شکل مهندسی خاصی را می طلبد.
وی بیان کرد: طراحی سالن های ورزشی باید الهام گرفته از مفاهیم مبنایی همان نوع ورزش باشد و توجه خاصی به تطابق با نوع ورزش داشته باشد تا بیننده و تماشاگر آن ورزش را مجذوب خود کرده و در مدت زمان تماشای آن بیشترین بهره برداری و لذت را ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، در این دوره آموزشی که 90 نفر از دانشجویان تربیت بدنی حضور داشتند، در خصوص سالن های چند منظوره و استفاده همزمان از آنها مانند سالن های المپیک و طراحی آنها نیز بحث و تبادل نظر شد.
سازمان مردم نهاد فرهیختگان جهان پرور یکی از سمن های فعال حوزه علمی، پژوهشی، ورزشی و فنی و مهندسی است.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نحوه تعریف دوره های آموزشی برای خرید دوره ها