سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیکر غضنفر رکن‌آبادی هنوز شناسایی نشده است/ سعودی‌ها نتایج دی‌ان‌ای را اعلام نمی‌کنند


مرتضی رکن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره پخش خبر شناسایی پیکر غضنفر رکن‌آبادی، گفت: گرچه این خبر در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است ولی خانواده رکن‌آبادی به هیچ وجه این خبر را تایید نمی‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون دو تن از برادران غنضفر رکن‌آبادی و دختر وی در مکه برای انجام آزمایش‌های دی ان ای و دریافت نتایج آن حاضر هستند و طبق آخرین تماس ما با مکه هنوز هیچ اثری از برادرمان یافت نشده است.

برادر غضنفر رکن‌آبادی گفت: برخی از اعضای خانواده ما چهارشنبه هفته قبل برای نمونه‌گیری دی‌ان‌ای به مکه رفتند و پنجشنبه آزمایش‌ها انجام شد و دولت سعودی قصد داشت اعلام نتایج را به دو هفته دیگر موکول کند در صورتیکه آزمایش دی‌ان‌ای اصلا زمانبر نیست.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که کردیم قرار شد تا دوشنبه جواب بدهند که روز گذشته به بهانه خراب بودن دستگاه گفتند نتیجه را امروز اعلام می‌کنند که هنوز هیچ خبری از اعلام نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مرحوم غضنفر رکن آبادی