علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طبیعت بکر استان ایلام مناسب همایش های پیاده روی عمومی است


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید دوشنبه شب در دیدار با رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در محل استانداری ایلام ضمن اشاره به اهمیت ورزش همگانی در سطح کشور وبه ویژه در استان ایلام گفت: در استان ایلام به علت داشتن طبیعت بکر و بسیار دیدنی در بیشتر نقاط استان و نیاز و علاقه مردم به ورزش همگانی می توان هر هفته همایش پیاده روی عمومی برگزار کرد.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد علاوه بر فعالیتهای ورزشی در فعالیتهای فرهنگی از قبیل حفاظت محیط زیست، پیاده روی و شرکت در مناسبت های فرهنگی مختلف تاثیر به سزایی دارند.

استاندار ایلام افزود: فضاهای خوبی در شهر وجود دارد که می توان از آن برای ورزش پیاده روی عمومی بهره برد، در پارک جنگلی چغاسبز ۶۰ هکتار زمین با امکانات ورزشی تفریحی که بخشی از آن توسط اداره ورزش و جوانان تهیه شده و در اطراف آن فضا، یک جاده تدارک دیده شده بنام جاده سلامتی و اکنون مورد استفاده عموم قرار دارد.

مروارید اضافه کرد: در قسمت شرق شهر در فضایی که بسیار زیبا که بر تمام نقاط شهر اشراف دارد پارک خطی به طول سه کیلومتر عصرها مورد استفاده مردم قرار گرفته است، همچنین جا دارد از مدیریت ورزش و جوانان به خاطر برگزاری همایش های پیاده روی عمومی خانوادگی در تمامی نقاط استان تشکر کنم. فرمانداران برای چنین برنامه هایی اعلام آمادگی کرده اند.

در ادامه علی مجدآرا ئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره توسعه ورزش های همگانی گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توسعه ورزشهای همگانی در بین عموم مردم تاکید دارند و توصیه به انجام ورزش دارند چرا که ورزش باعث نشاط، شادابی و بهبود انگیزه می شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در بازدید از محل و مسیر پیاده روی کلیه بخش نامه ها و ضوابط اجرایی مربوطه رعایت شده است.

در این جلسه مجد آرا با اهدای نشان سفیر ورزش به محمدرضا مروارید استاندار ایلام، وی را به عنوان سفیر ورزش همگانی در استان معرفی و عنوان کرد: امیدوارم روحیه ورزشکاری ایشان منشاء حضور گسترده عمومی مردم استان در ورزشهای همگانی شود.

در این جلسه علاوه بر انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه گسترش ورزش همگانی بین استان ایلام و فدراسیون ورزشهای همگانی بهروز حیدرزاده نیز به عنوان عضو شورای راهبردی ورزش همگانی فدارسیون معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
طبیعت برفی استان ایلام