سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برکناری قاضی ارشد امریکایی به دلیل مخالفت با همجنس‌بازان


برکناری قاضی ارشد امریکایی به دلیل مخالفت با همجنس‌بازانجام نیوز/ قاضی ارشد ایالت آلاباما در جنوب آمریکا به دلیل کوشش برای جلوگیری از ازدواج دگرباشان جنسی، که با حکم سراسری دیوانعالی آمریکا مغایرت دارد، معلق شده است.

قاضی ارشد ایالت آلاباما در جنوب آمریکا به دلیل کوشش برای جلوگیری از ازدواج دگرباشان جنسی، که با حکم سراسری دیوانعالی آمریکا مغایرت دارد، معلق شده است.

بر اساس گزارش "صدای آمریکا"، کمیسیون نظارت قضایی روز جمعه اتهاماتی علیه قاضی "روی مور" وارد آورد وگفت او از قدرت و مقامش سوء استفاده کرد. اتهاماتی که می تواند به برکناری قاضی منجر شود، از دستوری ناشی می شود که مور در اوائل سال جاری صادر کرد و به قضات گفت قانون ایالت در مورد ممنوعیت ازدواج دگرباشان جنسی را دنبال کنند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک قاضی فدرال به قضات مسئول دستور داد ممنوعیت را اجرا نکنند.

مور شام جمعه بیانیه ای صادر کرد و گفت به اعتقاد وی کمیسیون نظارت مجاز نیست به چنین اقداماتی علیه او دست بزند.

در سال ۲۰۰۳، همین کمیسیون مور را از مقامش به دلیل عدم رعایت دستور فدرال برای برداشتن تندیس بزرگی از ده فرمان کتاب مقدس مسیحیان که در محوطه ساختمان دادگستری گذاشته بود، برکنار کرد.

بر پایه این گزارش، رای دهندگان آلاباما ۹ سال بعد مور را به همین مقام انتخاب کردند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
محکوم کردن ایران به دلیل عدم رعایت حقوق همجنس بازان !!!