سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دستگیری سارق تاریکی در گرگان


حوادث/ دستگیری سارق تاریکی در گرگانمیزان/ دزد سابقه داری که با استفاده از تاریکی شب از 104 خودرو در گرگان سرقت کرده بود سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو در شهر گرگان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان، در راستای اجرای ماموریت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران با تحقیقات گسترده میدانی و اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس و بررسی دوربین‌های سطح شهر در زمان‌های مشخصی از شبانه‌روز، سارقی با هویت مشخص را که از سابقه‌داران در حوزه سرقت در شهرستان بود را شناسایی کردند و محل اختفاء و رفت و آمدهای وی را تحت کنترل قرار دادند.با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، ماموران پس از اخذ تجهیزات متناسب با ماموریت در یک عملیات پلیسی و ضربتی وارد مخفیگاه وی شدند و او را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان این که متهم 32 ساله دارای سوء سابقه و اعتیاد به مواد مخدر است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت شد که پس از انجام تحقیقات تکمیلی به روش‌های نوین پلیسی و ارائه تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته در محل وقوع بزه، در نهایت به 104 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.
وی ادامه داد: متهم در اعترافات خود به 75 فقره سرقت داخل خودرو، 15 فقره سرقت از منزل، 10 فقره سرقت اماکن خصوصی و چهار فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.
جاویدان اضافه کرد:‌ ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق شدند، تعدادی کیف مردانه و زنانه، مدارک سرقتی خودرو، عینک، گوشی موبایل، فلش مموری، ضبط خودرو، باطری، لب‌تاپ، ساعت مچی، انواع کلید درب منزل، سوئیچ خودرو، انواع ادکلن، سشوار برقی، دوربین عکاسی، ابزار و آچارآلات و لوازم سرقتی خودرو کشف کردند.همچنین تعدادی از شکات اموالشان را شناسایی و تحویل گرفتند.
وی در خصوص نحوه انجام سرقت توسط این سارق گفت: سارق پس از شناسایی سو‍‍ژه‌های خود، از تاریکی شب و خلوتی کوچه ها استفاده کرده و با کج کردن درب خودروها اقدام به سرقت محتویات داخلی آن می کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق توسط دوربین های مداربسته