امکان خرید شارژ مستقیم تلفن‌همراه


​بانک صادرات ایران برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان نسبت به ارتقای خدمات قابل ارایه از طریق اینترنت اقدام و در این راستا خدمت خرید شارژ مستقیم تلفن‌همراه را برای مشتریان عملیاتی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک صادرات در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان با رویکرد تسهیل در خدمت‌رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و امکان خرید شارژ مستقیم تلفن‌همراه را عملیاتی کرده است.

بر این اساس دارندگان سیم‌کارت، اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل، رایتل و... می‌توانند پس از طی‌کردن مراحل خرید بدون ثبت رمز و... به صورت خودکار تلفن خود را شارژ کنند. همچنین بانک متبوع در سامانه اینترنت بانک خود نسبت به افزودن قابلیت‌هایی همچون افزایش بازه زمانی و تعداد تراکنش در صورت حساب دوره‌ای، انتقال وجه دسته‌ای بین بانکی پایا و امکان پرداخت دسته‌ای قبوض با یک امضای دیجیتال اقدام کرده است.

بانک صادرات همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید بسترهای لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن‌همراه را فراهم کرده و به تازگی سقف مبلغ انتقال وجه بین بانکی ساتنا در سامانه اینترنت بانک را از مبلغ ٣٠٠ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آموزش خرید شارژ مستقیم همراه اول