نما خودرو/ رونمایی از نسخه کشیده «تیوولی» در ژنو


نما خودرو/ رونمایی از نسخه کشیده «تیوولی» در ژنوپرشین خودرو/ سانگ یانگ در جریان نمایشگاه ژنو از شاسی بلند مفهومی SIV-2 رونمایی کرد. به گفته سانگ یانگ SIV-2 مدل پیش نمایش یک شاسی بلند سایز متوسط در آینده خواهد بود.
در حقیقت SIV-2 مدل جدید SIV-1 نمایشگاه ژنو 2014 محسوب می شود. SIV-2 دارای بخش عقبی تهاجمی، هواکش بزرگ در سپر جلو، گلگیرهای عضلانی و ستون C پهن‌تر است.
فضای داخلی شامل چهار صندلی فردی جداگانه بوده و داشبورد از حداقل کلید برخوردارست به شکلی تمامی کلیدها درون صفحه نمایشی لمسی تعبیه شده تا خودرو ساختار یک اتومبیل مفهومی به خود گیرد.

SIV-2 یک شاسی بلند نسبتا هیبریدی به شمار می رود، زیرا سانگ یانگ در آن موتور توربوشارژ 1.5 لیتری در کنار موتور ژنراتوری 10 کیلوواتی با باتری 500 واتی لیتیوم یونی به کار برده است. براساس اعلام سانگ یانگ پیشرانه هیبریدی SIV-2 موجب می شود تا خودرو عملکرد آرامی در هنگام رانندگی داشته و گاز CO2 بسیار کمی تولید می‌کند. همچنین گفته شده موتور در هنگام ترافیک و منتظر مانند در حالت خاموش قرار می‌گیرد.
Johng-sik Choi مدیرعامل کمپانی سانگ یانگ درباره SIV-2 اظهار داشت: طراحی این مدل آینده‌ نگرانه است و من از مشاهده SIV-2 بسیار هیجان زده می‌شوم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: پرشین خودرو


ویدیو مرتبط :
گوشه ای از رونمایی "تیوولی" در نمایشگاه خودرو مشهد