ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عباسی: ذوب‌آهن مانند تیم‌های عربی بازی می‌کرد/ پرونده کریمی را تا بالاترین مقامات قضایی کشور دنبال می‌کنیم


محمدرضا عباسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند متاسفانه داور هم در صحنه‌ای که ذوب آهن به گل رسید خطای آنها را ندید. در این روزها در همه زمینه‌ها حق ما پایمال می‌شود فکر نمی‌کنم از ابتدای لیگ تیمی این‌قدر فشار روی ذوب آهن آورده بود.

وی در مورد اینکه آیا از داور شکایت خواهد کرد گفت: خیر؛ اقدام او عمدی نبوده است ای کاش کمی بیشتر دقت می‌کرد به هر حال ما در دو سه بازی از داوری لطمه خورده‌ایم که شاید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد هم اکنون جایگاه متفاوتی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در مورد اینکه فرهاد کاظمی اعلام کرده 10-12 بازیکن این تیم در سطح سیاه جامگان نیستند گفت: به هر حال کاظمی دنبال درست کردن تیم است و ما هم به او اختیار تام داده‌ایم قصد ما خوشحالی مردم مشهد است که در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

عباسی در مورد اینکه گل‌محمدی اعلام کرده برخی هواداران به او بی‌احترامی کرده‌اند گفت: ما که چیزی ندیدیم به اندازه هر یک تماشاگر سه مامور وجود داشت چگونه می‌گویند اهانت شده است؟ شاید هواداران خودشان چنین مسئله‌ای را انجام داده‌اند مطرح کردن این موارد بی‌انصافی است. در ابتدای بازی هواداران گل‌محمدی را مورد تشویق خود قرار دادند این مسائل را فراموش می‌کنند؟!

وی ادامه داد: خوب است که ما هم یکسری از موارد را بگوییم مثلا اینکه ذوب آهن خیلی وقت‌کشی می‌کرد و همانند تیم‌های عربی بازی می‌‌کرد دائم بازیکنان آنها روی زمین می‌افتادند البته ما افتخار می‌کنیم که به گونه‌ای بازی کردیم که باعث شد ذوب آهن دست به چنین کاری بزند.

عباسی درمورد پرونده فرید کریمی بهزادی گفت: ما پیگیر این مسئله هستیم و امیدواریم که رأی عادلانه‌ای صادر شود که اگر این اتفاق رخ ندهد قطعا این مسئله را تا بالاترین مراجع قضایی کشور خودمان دنبال خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه براتی شب گذشته در برنامه 90 اعلام کرد که باشگاه صبا نباید متضرر شود گفت: چگونه است که آقای براتی یک بار می‌گوید سیاه‌جامگان باید سه بر صفر پیروز شود و بار دیگر معتقد است که صبا نباید متضرر شود؟! هر روز که از کسی خوشش آمد به سمت او می‌رود؟! به هر حال امیدوارم که رأی عادلانه‌ای صادر شود چرا که در غیر این صورت ما نمی‌گوییم به فیفا بلکه به مراجع قضایی خودمان مراجعه خواهیم کرد.

عباسی درمورد اینکه آیا کاظمی لیست جذب یا مازاد را اعلام کرده گفت: ما تاکنون 4-5 بازیکن جذب کرده‌ایم ایمان موسوی از نیم فصل دوم می‌تواند برای ما بازی کند و مهدی مناری را هم جذب کرده‌ایم و چند بازیکن امید را هم گرفته‌ایم همچنین قرارداد یک بازیکن دو رگه انگلیسی-نیجریه‌ای ثبت شده و یک بازیکن دیگر سوئدی-نیجریه‌ای هم تست پزشکی داده که در صورت نهایی شدن او هم به تیم اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/R3AVNZ


ویدیو مرتبط :
گلهای تیم ذوب آهن در بازی با تیم بلو اسپور ترکیه