سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احداث بیمارستان 200 تختخوابه بروجرد در گرو تسریع عملیات توسط اداره شهرسازی است


به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، کورش ساکی عصر امروز در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان اظهار کرد: در سال‌های اخیر واحدهای درمانی مطلوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.   

وی به احداث مرکز بیماری‌های خاص در بروجرد با همکاری خیرین این شهرستان اشاره و عنوان کرد: خیرین در احداث طرح‌های عمرانی نظیر بیمارستان 70 تخت خوابی، سوله حوادث غیرمترقبه، خانه‌های بهداشت، مرکز غربالگری سرطان، کلینیک ویژه تخصصی و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) همکاری داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کمبودهایی در حوزه درمان شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در هموار شدن راه خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه پزشکی در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

ساکی به همکاری مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در عرصه‌های سازمانی با مدیران و مسئولان استانی اشاره و تصریح کرد: امید است ادامه این همکاری‌ها تبدیل این شهرستان به الگویی برای سایر شهرهای کشور در این زمینه را به دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد: شتاب در توسعه خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی در بروجرد برداشتن گام‌های موثر در عرصه سلامت در استان لرستان را نوید می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: همکاری مسئولان استانی در صدور مجوزهای احداث مرکز بیماری‌های خاص بروجرد تسریع در اجرای این پروژه را به دنبال داشته است.

ساکی  به احداث بیمارستان 200 تختخوابه در شهرستان بروجرد اشاره و عنوان کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان در گرو تسریع در روند اجرای عملیات احداث آن از سوی اداره راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه سلامت در شهرستان بروجرد در سال‌های اخیر اظهار کرد: این فعالیت‌ها در خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان انجام شده است.

لازم به ذکر است، در پایان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و برخی مدعوین با اهداء لوح تقدیر شد.

گفتنی است، مرکز بیماری‌های خاص بروجرد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و بنیاد بیماری‌های خاص احداث شده است.

انتهای پیام/85013/ت40

http://fna.ir/8EW68U


ویدیو مرتبط :
تسریع در احداث بیمارستان سرایان