ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسکوچیچ در ملوان هم چنین شرایطی داشت


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 11:37

اسکوچیچ در ملوان هم چنین شرایطی داشت

کاپ/ مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ مقصر اصلی ناکامی های فولاد نیست. مهدی دغاغله درباره ناکامی های فولاد خوزستان اظهار داشت: به هر حال ممکن است برای همه تیم های بزرگ چنین شرایطی پیش بیاید. من فکر می کنم بدشانسی های هفته های آغازین لیگ سبب شد تا فولاد در بحران فرو برود و نتواند در ادامه نیز نتایج خوبی بگیرد. با این حال سعی می کنیم تیم را از این شرایط خارج کنیم.
وی ادامه داد: در بسیاری از بازی های گذشته حق تیم ما پیروزی بوده اما نتوانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم. ما با یک پیروزی به لیگ برمی گردیم و بازی با استقلال فرصت مناسبی است تا بتوانیم پیروز شویم و علاوه بر صعود در جدول به آینده خوش بین شویم. مهاجم تیم فولاد با اشاره به احتمال برکناری اسکوچیچ تاکید کرد: باور کنید اسکوچیچ مقصر اصلی ناکامی های فولاد نیست. او تمان تلاشش را می کند. من زمانی که در ملوان بودم، هم تجربه چنین شرایطی را داشتم. اسکوچیچ در ملوان هم هفته های ابتدایی نتایج خوبی نگرفت اما رفته رفته اوضاع بهتر شد و در نهایت به مقام ششم رسیدیم. دغاغله درباره احتمال سقوط فولاد به لیگ یک بیان داشت: این حرفها را نزنید. فولاد یک درصد هم خطر سقوط را احساس نمی کند. شک نکنید در نیم فصل دوم تیممان راه می افتد و در جدول رده بندی بالا می آییم.
وی درباره انتقادهایی که از بازیکنان خریداری شده توسط فولاد می شود، گفت: فقط درباره خودم حرف می زنم. قبول دارم که هنوز شرایط ایده آل خودم را به دست نیاورده ام اما رفته رفته بهتر می شوم و امیدوارم برای تیمم مثمرثمر باشم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نظر اسکوچیچ سرمربی ملوان در خصوص درگیری کروش و کرانچار