سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی ایرانی آتش بست: ترکمنچای در بازار داخلی منتشر شد


بازی ایرانی آتش بست: ترکمنچای در بازار داخلی منتشر شد

میرمهنا یکی از به نام ترین بازی های ایرانی است که چند سال پیش برای پلتفرم پی سی ساخته شد و حالا ادامه ای برای آن ساخته شده با نام «آتش بست: ترکمنچای» که داستانی در دوران قاجار را تعریف می کند.

آصف و آراز، دو شخصیت آذری زبانی هستند که دوشادوش عباس میرزا، ولیعهد ایران در قرن 19 میلادی به نبر با تزارهای روس در شما ایران می روند. چندین شهر از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان سوژه ی لوکیشن های بازی شده اند.

بازی به دو زبان فارسی و آذری توسط گویندگان حرفه ای صدا گذاری شده که به شدت واقع گرایانه بودن بازی کمک شایانی می کند. ترکمنچای تاکنون موفق شده تا جوایزی نظیر بهترین بازی از دیدگاه محتوایی را از جشنواره رسانه های دیجیتال دریافت کند. همچنین موسیقی این بازی نیز در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای موفق به کسب غزال زرین شد.

این بازی توسط موسسه هنرنمای پارسیان در بازار داخل توزیع یافته و اگر علاقه مند به خرید آتش بست: ترکمنچای هستید می توانید با مراجعه به مراکز فرهنگی در سراسر کشور، بازی را تهیه کنید.

برچسب‌ها:آتش بست: ترکمنچایبازی ایرانیبازی کامپیوتریترکمنچایمیرمهنا

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بازی ایرانی سبقت منتشر گردید، لینک دانلود در بازار آندروید !