سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده از گوشی لومیا 950 بجای دوربین حرفه ای توسط عکاس نشنال جئوگرافیک


microsoft-lumia-950-xl-vs-lumia-1520-camera-samples-494347-2

از دوربین اسمارت‌فون‌ها برای گرفتن عکس‌های معمولی و خانوادگی زیاد استفاده می‌شود اما زمانی که آن را در دستان یک عکاس حرفه‌ای برای شکار پدیده‌ای نادر مشاهده کنیم بدون شک تعجب برانگیز خواهد بود. یکی از عکاسان مطرح نشنال جئوگرافیک با نام Stephen Alvarez برای گرفتن پدیده شفق قطبی در شمال کشور فنلاند از یک گوشی لومیا 950 استفاده کرده است و بر این باور است که این گوشی تصاویری با کیفیت بسیار مطلوب را شکار می‌کند. در ادامه با ما باشید.

بدون شک دوربین لومیا 950 یکی از برترین دوربین‌هاییست که تاکنون در اسمارت‌فون‌ها دیده‌ایم و نمره‌ی قبولی را از بسیاری از سایت‌های مختلف دریافت کرد اما دیدن آن به عنوان یک دوربین حرفه‌ای در دستان یک عکاس حرفه‌ای شاید مقداری خنده‌دار به نظر آید اما ظاهرا آقای آلوارز علاقه‌ی خاصی به این گوشی دارند و بر روی دوربین آن حساب ویژه‌ای را باز کرده است.

این برای اولین بار نیست که ایشان از لومیا 950 برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای استفاده می‌کند و قبل از آن نیز در زیر آب از این گوشی برای گرفتن تصاویری ناب استفاده کرده بود و تکرار این امر می‌تواند نشانگر آن باشد که ایشان به کیفیت تصاویر گرفته شده با این دوربین علاقه‌ی خاصی دارند.

وی در این رابطه می‌گوید :

این یک مبالغه یا بزرگنمایی نیست و همه می‌دانیم که دوربین گوشی‌های مایکروسافت در زمینه‌ی گرفتن تصاویر طبیعی و واضح در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند و از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برای تشخیص فاز تصویر بهره می‌برند. زمانی که من لومیا 950 را در دستان خودم گرفتم، متوجه این موضوع شدم که این گوشی می‌تواند تصاویر طبیعی را در نور کم شب بخوبی ثبت کند.

این بار تصمیم گرفتم که از این گوشی برای گرفتن تصویر پدیده شفق قطبی در شمال فنلاند و نروژ استفاده کنم. بدون شک دیدن این تصاویر برای کسانی که منتظر دیدن این پدیده هستند با توجه به نیازی که به شرایط خاص آب و هوایی و نور برای ایجاد آن وجود دارد، بسیار دیدنی خواهد بود.

lumia-950-aurora-picture

به نظر شما کاری که ایشان انجام داده بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی و بازاریابی داشته است یا واقعا می‌‌توان از این گوشی برای شکار چنین تصاویر مهمی نیز استفاده کرد؟ فراموش نکنید که محل تولد نوکیا در کشور فنلاند است و احتمال انجام فن‌های بازاریابی در این رابطه وجود دارد. شما چه فکر می‌کنید؟

windowscentral

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

پویا رحمانیتوسط پویا رحمانی

متولد 68 ساکن تهران، مشغول توسعه ی نرم افزارم و عاشق دنیای خودرو، فوتبال و تکنولوژی.در سمت سردبیر در کنار دوستان خوبم در تیم ترنجی هستمآدرس ایمیل :[email protected]

مشاهده همه مطالب پویا رحمانی


ویدیو مرتبط :
استفاده ی عکاس نشنال جئوگرافیک از لومیا و سرفیس