سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش فرمانده ناجا به ایجاد کانال فارسی زبان داعش در تلگرام


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و پارلمانی نیروی انتظامی در واکنش به راه‌اندازی کانال فارسی زبان داعش در شبکه اجتماعی تلگرام اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور اشراف اطلاعاتی خوبی بر فضای مجازی و تهدیدات این فضا دارند.

وی افزود: در حال حاضر بعضی از گردانندگان این شبکه‌های اجتماعی که با اهداف تروریستی راه‌اندازی شده‌اند شناسایی شده که غالب این افراد در خارج از کشور به سر می‌برند. 

فرمانده ناجا ادامه داد: به دنبال شناسایی‌های انجام شده اگر عوامل فریب خورده داخلی نیز در این شبکه‌ها و کانال‌ها فعالیت داشته باشند در وهله اول توجیه می‌شوند و اگر عامدانه به فعالیت خود در این کانال‌های تروریستی ادامه دهند قطعا نیروی انتظامی برخورد سختی را با آنها خواهد داشت. 

اشتری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آمادگی قرارگاه اربعین گفت: همانطور که پیش از این بارها تاکیدات بسیاری در خصوص ضروری بودن همراه داشتن گذرنامه معتبر و روادید برای خروج از کشور داشتیم همکاران ما در سه گذرگاه مرزی شلمچه، چذابه و مهران آمادگی پذیرایی از زائرانی  را دارند که با در دست داشتن گذرنامه معتبر قصد خروج از کشور و ورود به کشور عراق را دارند.

وی با تاکید بر افزایش چند برابری آمادگی قرارگاه اربعین گفت: مراکز پلیس +10 با افزایش ساعت کاری خود آمادگی خدمت‌رسانی به مردم به منظور صدور گذرنامه در ایام پیش‌رو را دارد.

فرمانده ناجا در پایان در واکنش به اظهارات مسئولان عراقی در خصوص مورد هدف بودن ایران در حملات تروریستی گروه داعش خاطرنشان کرد: بحمدلله با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور وضعیت امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و نیروهای مسلح ما آمادگی کامل دارند تا با هرگونه تهدید تروریستی به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
واکنش فرمانده ناجا به تجاوز به دختران در قزوین