سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زن جوان در دادگاه خانواده: همسرم از صبح تا شب درس می‌خواند


باشگاه خبرنگاران/ زن جوان وقتی دید که همسرش از صبح تا شب در حال درس خواندن است و وقت تفریح ندارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از صبح تا شب در حال درس خواندن است و اصلا وقت تفریح ندارد. هربار که به مهمانی یا تفریح دعوت می شویم، همسرم می گوید درس دارد و باید در خانه بماند.

وی در ادامه گفت: الان 5 سال است که وضعیت ما همین است و یک روز خوش نداریم. همسرم همیشه سرش در کتاب است و حتی نمی توانم با او صحبت هم کنم چه برسد به اینکه به مهمانی و تفریح برویم. از زندگی خسته کننده با همسرم بیزار شده ام. زندگی ما هیچ هیجانی ندارد و من از صبح تا شب تنها هستم. این مرد دست از درس خواندن برنمیدارد و می خواهد حالا حالاها به اینکار ادامه دهد. خیلی صبر کردم تا شاید زندگی ما مثل بقیه روال عادی خودش را طی کند، ولی فایده ای نداشته و ما هر روز بیشتر از هم فاصله گرفتیم. برای همین تصمیم به جدایی از این مرد گرفتم.

گفتنی است؛ بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را بشنود و پس از آن در این باره تصمیم گیری کند.


ویدیو مرتبط :
زن جوان......شب 5