مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



آغاز دریافت مدارک و صدور ویزای زائران اربعین


به  گزارش شیعه آنلاین ، محسن نظافتی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان اربعین در سامانه سماح مدتی است که آغاز شده و تا امروز حدود ۸۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران اربعین بدون ویزا امکان پذیر نیست، گفت: افرادی که برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند باید مدارک خود را به دفاتر زیارتی ارائه کنند تا نسبت به صدور ویزای زائران اقدام شود.

وی در مورد مبلغی که باید برای صدور ویزا پرداخت شود، گفت: افرادی که در گروههای ۵ تا ۱۰ نفره ثبت نام کرده اند برای صدور ویزا باید ۳۰ دلار و در قالب گروههای کمتر ۵ نفر نیز باید ۴۰ دلار پرداخت کنند که علاوه بر این مبلغ ۱۰ هزار تومان نیز دفاتر زیارتی برای انجام اقدامات لازم برای صدور ویزا دریافت می کنند.

به گفته مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج تاکید کرد: زائران هیچ مبلغ اضافی به جز هزینه اعلام شده نباید پرداخت کنند و دفاتر نیز حق این کار را ندارند.

نظافتی اظهار داشت: از سوی سازمان حج به سرگروه زائران پیامکی برای مراجعه به دفاتر و ارائه مدارک ارسال می شود و همچنین ثبت نام در سایت samah.haj.ir  همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک اقدام کنند.

وی گفت: یک برگ کپی از صفحه اول گذرنامه و یک قطعه عکس رنگی سه در چهار زمینه سفید از جمله مدارکی است که علاوه بر گذرنامه سرگروهها باید برای دریافت ویزای گروهی ارائه دهند.


ویدیو مرتبط :
صدور بلیط خارجی با نرخ ویژه | ویزای چین و ویزای بانکوک