ساخت فیلم «تشریح یک سوختگی مزمن» در شیراز کلید خورد


 ساخت فیلم «تشریح یک سوختگی مزمن» در شیراز کلید خوردمهر/ساخت فیلم کوتاه «تشریح یک سوختگی مزمن» در شیراز کلید زده شد.
این فیلم کوتاه به کارگردانی سید علی مسدد و تهیه کنندگی مهرزاد گرامی شیرازی کلید خورده است.
این فیلم که نوشته طاهره تجلی است، تشریح زندگی دکتر رویا آذر ، متخصص زنان و زایمان است که در آستانه ٥٢ سالگی با یک بحران به نام تنهایی مواجه می شود. وی که سالهای زیادی از عمر خود را مشغول تحصیل، درمان و تدریس بوده است، اکنون با خبر فوت نامزد دوران جوانی خود دچار روان پریشی هایی می شود که کار و شهرت وی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این فیلم کوتاه که با سرمایه گذاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ساخته می شود، افسر اسدی به عنوان بازیگر نقش اول به ایفای نقش می پردازد و شاپور پورامین به عنوان مشاور پروژه و فرهاد یوسفی به عنوان مدیر جلوه های ویژه ، در آن حضور دارند.

تصویربرداری این فیلم از ٣٠ فروردین در دانشکده علوم پایه واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سایر بازیگران علی دل زنده روی، شیوا رادمرد، فیروزه دوپیکر و بنفشه قصر فخری هستند.

سایر عوامل این فیلم بدین شرح است: دستیار کارگردان: طاهره تجلی ، تصویربردار: علی کشاورزیان ،دستیاران: علیرضا احمد پور، اشکان مکین، صدابردار: سینا خیاطان، دستیارصدا: علیرضا صفایی، تدوین: مرضیه شجاعیان، گریم: سحر سلیمی، گرافیک: علی دل زنده روی، طراح صحنه: امیر بهبود نیا، طراح لباس: یلدا سالاری، مدیر تدارکات: علی حجتی، پشتیبانی تولید: میلاد زارع، عکاس: امیر خیاط احسانی فیلمبردار پشت صحنه: امین عسل فروش هستند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!