سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش چشمگیر حملات به محل اقامت پناهندگان در آلمان


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری حدود 293 جرائم با انگیزه سیاسی در آلمان شناخته شده است که در آن یک محل اقامت پناهندگان صحنه این جرم و یا هدف مستقیم چنین حملاتی بوده است.

این خبر را دولت آلمان در پاسخ به سوال فراکسیون حزب چپ آلمان در پارلمان این کشور اعلام کرده است. براین اساس حدود 274 مورد از این جرائم با انگیزه های راست افراطی انجام شده است که در آن 13 نفر مجروح شدند.

دولت آلمان از 22 اکتبر مجددا آمارهای چنین جرائمی را ثبت می کند که بر اساس این آمارها افزایش قابل توجه این گونه جرائم در آلمان قابل مشاهده است.

به این ترتیب از شروع سال جاری در مجموع حدود 549 مورد از این گونه حملات به محل اقامت پناهندگان ثبت شده است که از بین آن ها حدود 498 مورد با انگیزه های راست افراطی انجام شده است.

همچنین وزیر کشور آلمان روز یکشنبه از میزان وحشتناک حملات به محل اقامت پناهندگان در کشورش سخن گفته و از ایالت های آلمان درخواست کرد که از محل اقامت پناهندگان بهتر حمایت کنند.

وی همچنین در این باره ابراز نگرانی کرد که راست افراطی از حملات تروریستی اخیر پاریس بتوانند به عنوان توجیهی برای این گونه اقدامات خود سوء استفاده کنند.

در حملات تروریستی جمعه شب پاریس حدود 129 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افزایش قیمت شمش و سنگ آهن منجر به افزایش چشمگیر قیمت فرآورده‌های آهنی شد