ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیکان و شهرداری ارومیه تنها مدعیان باقی مانده/ 9 کارت زرد و قرمز در هفته دهم


به گزارش ایرنا، هفته دهم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز (سه شنبه) با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، زاهدان، تبریز، تهران و آمل پیگیری شد.
در سالن شهید اقدمی شهر تبریز تیم والیبال شهرداری این شهر میزبان بانک سرمایه بود که سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد تا شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه 24 امتیازی شوند.
بانک سرمایه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 20 میزبان خود را شکست داد تا هشتیمن پیروزی خود در لیگ برتر والیبال را به دست آورد.
این دیدار بنابر حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شد و به مدت 84 دقیقه طول کشید.
از سوی داور اول این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز به دو تیم نشان داده شد که سهم هر تیم دو کارت زرد و قرمز بود. عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز کارت زرد و میکائیل تاجر در تیم میزبان کارت قرمز دریافت کرد.
همچنین در تیم بانک سرمایه شهرام محمودی کارت زرد و فرهاد نظری افشار کارت قرمز از داور نخست این مسابقه دریافت کرد.
تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز در هفته دهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست میزبان خود گوهر کویر زاهدان شد.
دو تیم آلومینیوم المهدی و گوهر کویر در سالن استانداری زاهدان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان سه بر صفر مغلوب نماینده بندرعباس شد.
تیم گوهر کویر زاهدان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 15 و 25 بر 18 مغلوب المهدی شد تا همچنان بدون پیروزی در انتهای جدول این رقابت ها باقی بماند.
آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و جایگاهش در جدول این رقابت ها تغییری نکرد و در رتبه یازدهم باقی ماند.
این مسابقه 300 تماشاگر داشت و به مدت 75 دقیقه طول کشید. در این مسابقه سروش معصومی بازیکن گوهر کویر زاهدان به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت.
شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه نیز در گنبد به مصاف بازرگانی جواهری رفتند و سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 27 بر 25 و 33 بر 31 به پیروزی رسیدند.
شهرداری ارومیه با این پیروزی 28 امتیاز از 9 برد به دست آورد و همچنان در صدر این رقابت ها باقی ماند.
این مسابقه که یک ساعت و 55 دقیقه زمان برد، بیش از چهار هزار تماشاگر داشت.
حمید محمد آلق لیبروی گنبد در ست دوم دو کارت زرد و قرمز دریافت کرد که کارت قرمز یک امتیاز برای شهرداری ارومیه به ارمغان آورد و تماشاگران حاضر در سالن نسبت به این کارت و امتیاز که برد نماینده ارومیه در این ست را به دنبال داشت، اعتراض کردند.
تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان در هفته دهم لیگ برتر موفق به شکست سایپا شد تا چهارمین پیروزی خود را در این رقابت ها به دست آورد.
سایپا در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزشی اردکان بود که در یک جدال 145 دقیقه ای سه بر دو مغلوب میهمان خود شد تا تعداد برد و ناکامی هایش برابر با پنج شود.
سایپا در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 21 بر 19 مغلوب نماینده اردکان شد.
تیم آرمان ورزشی اردکان نیز با کسب دو امتیاز این مسابقه 10 امتیازی شد.
بهمن جهاندیده، سید آرش تقوی، علیرضا بهبودی، ولی نور محمدی، خسرو جهانشاهی، بابک حمیدی و رسول شهسواری ترکیب آغاز کننده تیم آرمان ورزشی اردکان در این مسابقه بود.
نارنجی پوشان نیز با ترکیب مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا، رسول نجفی و مصطفی حیدری در مسابقه برابر آرمان حاضر شدند.
محمد شاهمیری و مرتضی اعلایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که حمید حق بین و حسین پورکاشیان نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

ادامه دارد...
ورزشی(2)**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کارت قرمز افشاریان به ویکتور بایا که به کارت زرد تبدیل