فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان جشنواره استانی تئاتر خیابانی و پسامهر اعلام شد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا، یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در این مورد بیان داشت: این جشنواره در دو بخش مسابقه صحنه ای و بخش خیابانی در شهرستان فسا برگزار می شود.
محمد کاظم رحمانی افزود: هنرمندان استان فارس و جنوب کشور می توانند، متون نمایشی خود را در بخش صحنه ای در سه نسخه تا روز بیست و پنجم خردادماه 95 و در بخش خیابانی به صورت لوح فشرده تا روز پانزدهم مرداد ماه 95 به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا ارسال کنند.
وی اظهار داشت: در فراخوان تئاتر خیابانی 'شهروند جنوب کشور' 14موضوع بیان شده است که اطمینان داریم هنرمندان با ارائه آثار در هر یک از این زمینه ها می توانند برای تحقق حقوق شهروندی گام های موثری بردارند.
رحمانی، ادامه داد:هدف از برگزاری این جشنواره ترغیب هنرمندان به توجه به شعار امسال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل'، تشویق آنان به تولید آثار نمایشی در استان فارس در قالب رقابت سازنده، تبادل افکار و اندیشه، معرفی و نقد آثار تولیده شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا افزود: دو جشنواره یاد شده پارسال از بیست و چهارم تا بیست و هفتم شهریور در این شهرستان برگزار شد.
رحمانی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: با توجه به استقبال پر شور مردم شهرستان فسا از تئاتر، این شهرستان می تواند با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در عرصه نمایش، تئاتر، اجرای تئاترهای صحنه ای و خیابانی و برپایی مستمر جشنواره به عنوان یکی از قطب های تئاتر کشور مطرح شود.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی فسا واقع شده است.
7375/ 6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فراخوان سومین جشنواره استانی فیلم كوتاه خاتم