درگیری خونین گنده لات های فلاح با یک کشته


درگیری بین لات های فلاح یک کشته و یک قاتل برجای گذاشت!

در ساعت 14:45 مورخه 18 بهمن 94، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در فلاح - خیابان مسجد - نبش کوچه عباسقلی به کلانتری161 ابوذر اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل وانجام بررسیهای اولیه مشخص شد فردی بنام ابراهیم (35ساله ) بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه چپ سینه فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت، در ساعت 15:00 مورخه18 بهمن 94 و از طریق تماس صورت گرفته با مرکز فوریت های پلیسی 110 کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جوانی به علت جراحت های شدید دست و پاها به بیمارستانی در همان نزدیکی محل مراجعه و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.

با توجه به احتمال ارتباط این دو موضوع به یکدیگر، بلافاصله کارآگاهان به بیمارستان مراجعه و تحقیقات از بنام رضا ( 26 ساله ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

متهم ، دعوای خیابانی ، دعوا در فلاح

رضا در اظهارات اولیه عنوان داشت که مقتول را می شناسد و حتی با او سابقه نزاع و درگیری نیز داشته اما او مرتکب جنایت نشده است.

در ادامه تحقیقات وی نتوانست در خصوص علت جراحت های شدید بوجود آمده بر روی قسمت های مختلف بدن بویژه دست و پاها توضیح قانع کننده ای ارائه دهـد؛ لذا ضمن انجام هماهنگی های لازم قضایی، دستور بازداشت رضا از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با پایان اقدامات درمانی، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد اما در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایت شد.

همزمان، کارآگاهان با بررسی سوابق رضا اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمین سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه فلاح است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف نزاع و درگیری، ایجاد مزاحمت برای بانوان و قدرت نمایی با سلاح سرد دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و گذشت نزدیک به دو ماه، رضا که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت در ساعت 09:00 مورخه 28 فروردین 95 لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل ابراهیم اعتراف کرد.

دعوا ، دعوا در فلاح ، گنده لات های فلاح

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: من و ابراهیم هر دو از گنده های منطقه فلاح بودیم و بر سر همین موضوع همیشه با هم درگیری داشتیم و همین موضوع باعث ایجاد دشمنی و کینه مابین ما شده بود.

چند روز پیش از جنایت، از طریق بچه های محل اطلاع پیدا کردم که یک [ فقره ] تخریب عمدی خودرو در منطقه اتفاق افتاده که برادر کوچکتر مقتول شایعه انجام آن توسط مرا در داخل محل مطرح کرده بود؛ به همین علت شب قبل از جنایت به سراغش در یک رستوران رفته و او را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

متهم در خصوص روز جنایت نیز به کاراگاهان گفت: روز درگیری متوفی به سراغ من آمد تا انتقام برادرش را از من بگیرد.

در داخل کوچه شیدایی به سمت من آمد و با چاقو به سمت من حمله ور شد؛ من نیز با استفاده از چاقوهای همراه خود به وی حمله شدم؛ ابتدا به پیشانی اش ضربه ای وارد کردم اما ناگهان به داخل شمشادها افتادم؛ [ در همان وضعیت ] مقتول با چاقو ضربه ای به دو پایم زد؛ قصد گرفتن چاقو از دست وی را داشتم که دستم نیز چاقو خورد؛ ناگهان با چاقویی که در دست داشتم ضربه ای را به سمت وی پرتاب کردم که چاقو داخل سینه اش شد و روی زمین افتاد.

به سرعت از محل دور شدم و با خاطر جراحت و خونریزی شدید خود را به سرعت به بیمارستان رساندم که در آنجا دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

درگیری خونین گنده لات های فلاح با یک کشته


ویدیو مرتبط :
گنده لات