قبل از سفر نوروزی فلکه کنتور آب را ببندید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه از مردم خواست هنگام ترک منزل برای مسافرت نوروزی، حتما فلکه کنتور آب را ببندند و شیرهای آب را چک کنند تا دچار مشکل نشوند.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: اگر در این ایام افرادی به درب منازل مراجعه کرده و خود را مامور قرائت کنتور معرفی می‌کنند، شهروندان حتما با اخذ کارت شناسایی معتبر به آنها اجازه ورود دهند.

وی از مردم خواست از پرداخت هرگونه وجه نقد تحت عنوان عیدی و ... به مامورین قرائت کنتور خودداری کنند و تصریح کرد: کلیه دریافت‌های شرکت آب و فاضلاب شهری فقط از طریق سیستم بانکی صورت می‌گیرد.

کیاور از ارائه خدمات این شرکت در ایام نوروز به شهروندان خبر داد و افزود: در۲۸ شهر استان کشیک نوروزی برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول، علاوه بر این کشیک‌های نوروزی مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ بطور شبانه آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی درستاد شرکت هر روز یکی از مدیران ستادی حضور دارند تا درصورت نیاز تصمیمات لازم گرفته شود.

کیاور در پایان از مردم خواست در این روزهای پایانی سال و خانه تکانی نوروزی حتما الگوی مصرف آب را رعایت کنند چون در آستانه فصل گرما هستیم و هدر دادن آب می‌تواند در فصل گرما مشکلاتی را ایجاد کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کنتور هوشمند آب به منظور تفکیک آب بهای مجتمعهای مسکونی