سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شفاخونه/ طب سنتی برای مسمومیت‌های غذایی نسخه می‌پیچد


شفاخونه/ طب سنتی برای مسمومیت‌های غذایی نسخه می‌پیچدباشگاه خبرنگاران/ به توصیه‌های طب سنتی برای از بین بردن انواع مسمومیت‌ها مثل مسومیت با غذا توجه کنید.
درخشانپور متخصص طب سنتی درباره انواع مسمومیت‌های غذایی گفت: معمولا در فصل بهار و تابستان به دلیل گرمای شدید هوا، فساد غذایی شایع است اما برای بر طرف کردن این فساد توصیه می‌شود مقدار زیادی آب روزانه مصرف شود تا بدن دچار کم آبی و مسمومیت غذایی نشود .

وی افزود: شربتی که با آبلیمو و شکر درست می‌شود می‌توان با لیمو ترش تازه و عسل آن را تهیه و مصرف نمود این شربت نیز در تابستان و برای جلوگیری از مسمومیت ها موثر است.
درخشانپور تاکید کرد: شربت عسل و لیمو ترش تازه برای از بین بردن عفونت‌های روده و معده‌ موثر است.
وی در ادامه گفت: بدن چون در مسمومیت‌های غذایی ویتامین و پتاسیم از دست می‌دهد می‌توان برای جایگزینی آن از سیر و موز استفاده کرد.

درخشانپور در پایان گفت: ممکن است مسمومیت غذایی باعث از دست دادن آب بدن شود برای بر طرف کردن این عارضه از نارنج ، گریپ فروت، شربت عسل و لیمو ترش تازه استفاده نمایید و بعد از مصرف این مواد بهتر است ماده غذایی دیگری میل نشود تا مسمومیت به طور کامل بر طرف شود.





منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طب سنتی : رژیم غذایی کامل برای پیشگیری از سرطان