«داستان راستان» مجموعه جدید تلویزیون در سال جدید


 «داستان راستان» مجموعه جدید تلویزیون در سال جدیدباشگاه خبرنگاران/ مجموعه 52 قسمتی «داستان راستان» با اپیزودهای مختلف در سال 95 به روی آنتن سیما می‌رود.
مهران رستمی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «داستان راستان» در خصوص ویژگی‌های این کار گفت: مجموعه تلویزیونی «داستان راستان» عنوان کاری است که در 52 قسمت برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: قصه‌های این مجموعه تلویزیونی به شکل امروزی برگردانده شده است. سریال به شکل اپیزودیک کار می‌شود؛ اما این اپیزودها از هم جدا نبوده و پیوسته هستند. هر یک از اپیزودها اسم مجزایی دارند.
رستمی بیان کرد: تولید «داستان راستان» از یک ماه پیش آغاز شد؛ اما نگارش فیلمنامه آن از اوایل امسال شروع شده بود. تاکنون تصویربرداری و تدوین دو قسمت از آن به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: با پایان دو قسمت از 52 قسمت مجموعه، کار با نزدیک شدن به ایام نوروز تعطیل شده است، اما بعد از تعطیلات در سال جدید یعنی در 25 فروردین تصویربرداری مجدداً از سر گرفته می‌شود.
تهیه‌کننده «داستان راستان» اظهار داشت: برای پخش این مجموعه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و مشخص نیست کار از کدام شبکه پخش شود؛ اما احتمال پخش در تابستان وجود دارد.
وی عنوان کرد: قصه‌های «داستان راستان» نوستالژیک است. هنگامی که من داستان‌های آن را مطالعه می‌کردم. بحث آموزش‌های اجتماعی آن جالب توجه بود. قصه‌های این کار همگی به روز شده‌اند. جدا از اتفاقات خوب و بد داستان، این مجموعه مربوط به زندگی حاضر همه ما است.
وی افزود: «داستان راستان» در زمان خود مربوط به وضعیت دوره خود بود و ما در این مجموعه آن را به زندگی امروزی نزدیک کرده‌ایم. در واقع این کار رفتارهای آموزشی متعددی در خود گنجانده است.
این تهیه‌کننده تلویزیون بیان کرد: تیتراژ مجموعه «داستان راستان» نیز دارای خواننده است. شعر خوبی برای کار آماده شده است و یکی از خوانندگان پاپ که به تازگی آلبومش وارد بازار شده، اجرای آن را برعهده داشته است.
وی لوکیشن‌هایی که گروه در آن‌ها کار کرده‌اند را نام برد و گفت: یکی از لوکیشن‌های مهمی که در آن کار کردیم، سازمان تبلیغات بود. محله‌های پونک، سعادت‌آباد، میدان هفت حوض و نارمک نیز از دیگر لوکیشن‌ها بود.
مهران رستمی در پایان گفت: از مشارکت، همکاری و کمک همه سازمان‌ها و کسانی که در شروع پروژه کمک ما بودند، تشکر می‌کنم. علی‌الخصوص از سازمان تبلیغات که نقش اصلی در این پروژه را ایفا کرد. از آقایان خاموشی و هشیار که مشوق‌های خوبی برای ما بودند قدردانی می‌کنم.
گفتنی است؛ چند تن از بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:
علی‌ اوسیوند، حسن اسدی، افشین سنگ‌چاپ، شهرزاد کمال‌زاده، سوگل طهماسبی و ... .



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
داستان راستان(بازار سیاه)