سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخبار و حواشی مسابقات بازی Counter-Strike: Global Offensive در هفته‌ای که گذشت


در هفته‌ی اخیر شاهد اتفاقات زیادی در دنیای مسابقات Counter-Strike: Global Offensive بودیم. با زومجی و اخبار هفتگی CS:GO همراه باشید.

مسابقات مقدماتی Dreamhack London آغاز شدمسابقات مقدماتی منطقه‌ی اروپا برای شرکت در Dreamhack London که در شهریور‌ ماه برگزار خواهد شد، آغاز شد. در این مسابقات مقدماتی هشت تیم شرکت کردند که تنها دو تیم شانس شرکت در مسابقات اصلی را خواهند داشت. پنج تیم دیگر شرکت کننده در مسابقات اصلی که در شهر لندن برگزار خواهد شد، به صورت مستقیم به این مسابقات دعوت شدند. همچنین یک مسابقات اختصاصی برای تیم‌های انگلیسی برگزار می‌شود که آخرین تیم شرکت کننده در مسابقات اصلی را تعیین خواهد کرد.

1428062754.9505

تیم Copenhagen Wolves به صحنه‌ی مسابقات  حرفه‌ای CS:GO بازگشتسازمان دانمارکی Copenhagen Wolves با معرفی تیم جدید خود که از اعضای سابق تیم های Property و LGB eSports تشکیل شده است، بازگشت خود را به صحنه ی مسابقات CS:GO اعلام نمود. موُسس و  مدیرعامل این سازمان در رابطه با این بازگشت، بیان کرد: ما برای بازگشت به ریشه‌ی Copenhagen Wolves بسیار هیجان‌زده هستیم. پس از خروج ما از صحنه‌ی حرفه‌ای مسابقات CS:GO، این بازی شاهد تغییرات عظیمی بوده است و ما فکر می کنیم که بازگشت به این صحنه برای شرکت ما یک اقدام ضروری و طبیعی است. اولویت ما پرورش استعدادهای دانمارکی است و احساس می‌کنیم که لاین‌آپ کنونی ما بسیار بااستعداد و تشنه‌ی پیروزی هستند. 

1438375615.3042

کسب عنوان قهرمانی فصل دوم مسابقات GamesShow توسط تیم TSMتیم SoloMid توانست قهرمان فصل دوم مسابقات GameShow شود. این تیم با برتری ۳ بر ۰ در مقابل تیم Fnatic در فینال این مسابقات که به صورت Bo5 برگزار شد عنوان قهرمانی و همچنین جایزه‌ی ۱۶۰۰ دلاری این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم NIP از مسابقات Gaming Paradise کناره‌گیری کرداین تیم سوئدی در هفته‌ی گذشته اعلام کرد که در مسابقات Gaming Paradise که در ماه آینده برگزار خواهد شد شرکت نخواهد کرد. دلیل این تصمیم تا کنون برای عموم مشخص نشده است. این سازمان در ارتباط با این کناره‌گیری اعلام کرد: ما از برگزار کننده‌ی این مسابقات کمال تشکر را داریم و برای این سازمان آرزوی موفقیت در برگزاری این تورنومنت را می کنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم با یک‌دیگر همکاری مطلوب را داشته باشیم. همچنین از اینکه از این دوره از مسابقات کنارهگیری کردیم متاسفیم و امیدواریم این تصمیم ما در این تورنومنت تاثیر منفی نداشته باشد.

منبع: GosuGamers


ویدیو مرتبط :
بازی اورجینال counter strike global offensive