فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معلم امانت داری است كه انسان امانت او است


به گزارش ایرنا، سعیدی روز سه شنبه در سی دومین همایش بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گرمه اظهار كرد: هفته معلم بهانه ای برای ریختن عشق و محبت بپای معلمان است و شاید اندكی خدمات گرانقدر و مهم آنها را ارج نهاده و از آنها تشكر نماییم.
وی گفت: اساتید گرامی دانش آموزان را باید طوری تربیت كنند كه به سوی حیات طیبه سوق یافته و اعتقادات ارتقا یابد.
سعیدی گفت: مردم در پیشگاه معلمان با فضیلت اهل بصیرت و دانایی می شوند و معلمان در توسعه و پیشبرد ادب و بصیرت جامعه نقش موثری دارند.
وی با اشاره به اینكه اعتقاد ما بر این است كه هر چه داریم از معلم است و هر آنچه نداریم از بی معلمی است، افزود : در مسیر علم و تربیت و عرفان و همه كسانی كه امروز به جایگاهی رسیدند از مقام معلم است.
وی معلمی را شغل انبیا دانست و افزود: علم و ایمان انسان را از خاك به افلاك می رساند و معلمان استان خراسان با جدیت در پی آموزش و تعلیم و تربیت هستند.
فرماندار شهرستان گرمه نیز در این همایش اظهار كرد: دولت تدبیر و امید با روی كار آمدنش باعث شد تا عقل و عمل با یكدیگر متحد شده و در سایه كمك از اندیشمندان و اساتید بر مشكلات آموزشی فائق آیند.
علی محمد زاده افزود: یكی از پیروزی های بزرگ دولت تدبیر و امید حل مسائل هسته ای و كشاندن اعضاء 5+1 بر سر میز مذاكره و امضاء برجام می باشد كه روحی تازه بر كشور دمیده شد.
وی هم چنین تصریح كرد: برنامه برجام در امر پیشرفت های علمی و مجهز سازی مدرسه ها برای دست یافتن به پیشرفت های علمی بسیار تاثیر گذار است.
فرماندار شهرستان گرمه در این همایش، سپاس از معلم را ارج نهادن به مقام علم و تقوی دانست و گفت : انسان تنها موجودی است كه نیاز به تربیت دارد و رمز ضعیف بودن انسان در بدو تولد و دوران كودكی این است كه محتاج به تربیت باشد.
شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی و در مسافت 150 كیلومتری مركز استان قرار دارد.
1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نوع دوم امانت (مصادیق امانت خداوند بر انسانها)