پازل: سرقت موزه | جایزه هفته: دو دستگاه پاور بانک سونی مدل CP-F5


اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و بیست و دومین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و بیست و دومین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و بیست و یکم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پاسخ معمای شماره صد و بیست و یکم

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای ریاضیات نسبتاً سخت بود.

معما، پاسخ ثابتی نداشت و با توجه به مقادیر مختلف، نتایج گوناگونی از صفر تا ۱۶.۵ سانتی‌متر برای آن حاصل می‌شد. بر همین اساس، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۱ یعنی حداکثر ۱۶.۵ سانتی‌‌متر است. لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و بیست و یکم زومیت» عبارتند از:

آقای هادی خورند، ۲۷ ساله از اردبیل، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مکانیکآقای کاوه رستمی‌ ذهابی، ۲۴ ساله از سرپل ذهاب، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد نفتآقای مهران شاکری‌نوا، ۲۰ ساله از آمل، دانشجوی مهندسی کامپیوتر

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف فروشگاه اینترنتی بست‌نیک، به هر یک از برندگان، یک دستگاه اسپیکر وایرلس trendwoo مدل Beat it اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر سه برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۲۲: جمعه ۱۹/دی/۱۳۹۴(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

در پی سرقت یکی از آثار هنری موزه شهر، ۵ مظنون دستگیر می‌شوند. پس از بازجویی، اظهارات زیر منتشر شده است که فقط ۵ عدد از آن‌ها صحت دارند:

سعید گفت:- بهروز سارق نیست.- مهران سارق است.

بهروز گفت:- سعید سارق نیست.- داوود سارق است.

مهران گفت:- داوود سارق نیست.- بهروز سارق نیست.

داوود گفت:- وحید سارق نیست.- سعید سارق است.

وحید گفت:- مهران سارق نیست.- داوود سارق است.

با توجه به این اطلاعات چه کسی سارق اثر هنری موزه است؟

۱: بهروز ۲: مهران ۳: داوود ۴: وحید

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه مــوارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :puzzle[at]zoomit.ir  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 122در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاســخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
شارژر سونی مدل CP-ELS