سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ درز تصاویر تبلت ارزان‌قیمت Galaxy Tab E 7.0 سامسونگ


فتو آی تی/ درز تصاویر تبلت ارزان‌قیمت Galaxy Tab E 7.0 سامسونگفارنت/ سامسونگ قصد دارد در کنار گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود تبلت‌های جدیدی هم در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون معرفی کند. یکی از این تبلت‌ها ظاهراً تبلت ارزان‌قیمت جدیدی از سری Tab E خواهد بود که به‌تازگی تصاویر آن درز کرده است.

طراحی این تبلت درست همان‌طوری است که از تبلت‌های سامسونگ انتظار داریم و بدنه پلاستیکی آن نیز در این بازه قیمتی عادی به حساب می‌آید. جنس پشت بدنه تبلت ما را به یاد گلکسی اس 5 می‌اندازه اما سایر المان‌های طراحی آن با تبلت‌های اخیر سامسونگ تفاوتی ندارد. طبق بنچمارک‌های منتشر شده می‌دانیم که این تبلت در دو نسخه وای‌فای تنها با شماره مدل SM-T280 و 4G LTE با شماره مدل SM-T285 عرضه خواهد شد. این شماره مدل‌ها قبلاً به عنوان Galaxy Tab A 7.0 شناخته می‌شدند اما از آن‌جا که سری A به گوشی‌های میان‌رده و E به ارزان‌قیمت‌ها اختصاص دارد انتظار داریم سامسونگ این تبلت‌ها را با همان نام Tab E عرضه کند. سامسونگ قصد دارد این تبلت را به دلیل اندازه کوچک، ضخامت 8.7 میلی‌متر و وزن 283 گرمی به عنوان «تبلتی در جیب شما» معرفی کند.

از جمله مشخصات احتمالی درز کرده می‌توان به صفحه‌نمایش 7 اینچی با وضوح 1280 در 800 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی با مدل نامشخص، 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این تبلت به دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی نیز مجهز شده و ظاهراً در ابتدای عرضه با اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی همراه خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید والپیپر تبلت‌ها شبیه به والپیپر گلکسی اس 7 در تصاویر درز کرده از این گوشی است و همین عامل ما را از رونمایی همزمان این دو محصول مطمئن‌تر می‌کند.

گلکسی تب E 7 قرار است با قیمت 169 یورو برای مدل وای‌فای تنها و 219 یورو برای مدل وای‌فای به اضافه 4G LTE عرضه شود. همچنین گفته می‌شود سامسونگ یک نسخه مخصوص از این تبلت را برای کودکان با نام Kids Edition نیز عرضه می‌کند که احتمالاً دارای اپلیکیشن‌هایی مخصوص کودکان و رنگ‌بندی متفاوتی خواهد بود.


منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
بررسی عملکرد تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab 2 7.0