فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فردا؛ تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده تهرانی پس از 27 سال


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر شهید «منوچهر وطن‌خواه» شهید تازه تفحص شده تهرانی که بعد از گذشت 27 سال از شهادتش شناسایی شده است، فردا 21 آبان‌ماه تشییع می‌شود.

مراسم تشییع این شهید تازه‌شناسایی شده از خیابان 17 شهریور شمالی، بلوار قیام، خیابان مشهدی رحیم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردمی ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

پس از برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز پیکر مطهر این شهید به سمت گلزار شهدا انتقال یافته و در قطعه 50 گلزار شهدا در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس اخیرا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح طی عملیات تفحص کشف شده و هویت او شناسایی شد شهید «منوچهر وطن خواه» فرزند رضا متولد 1346 است. او از نیروهای ژاندارمری سابق(ناجای جدید) بود که در سال 1367 در تک دشمن در منطقه زبیدات به فیض شهادت نائل شد. پیکر مطهر او در منطقه ماند و پس از 27 سال از طریق اتیکت لباس شناسایی شد. صبح سه شنبه، 19 آبان‌ماه 94 مادر شهید، خواهران و برادران او با حضور در معراج شهدای مرکز برای نخستین‌بار با پیکر شهید 21 ساله خود دیدار کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشییع و تدفین شهید دلیل