قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو مشخص می‌شود


با برگزاری 12 مبارزه هفته هفتم تا نهم لیگ برتر تکواندوی مردان، مرحله رفت این رقابت‌ها به پایان می‌رسد و قهرمان نیم فصل مسابقات مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رقابتهای هفته هفتم، هشتم و نهم از چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندوی کشور، با حضور 9 تیم گیتی پسند اصفهان، هیات تکواندو استان قزوین، شهرداری ورامین، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد، شهدای ساری، پاس قوامین و سونیا، فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد تا قهرمان نیم فصل این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شود.

در پایان هفته ششم این رقابت‌ها، شهرداری ورامین با پنج برد از پنج بازی و کسب 15 امتیاز صدرجدول را از پاس قوامین پس گرفت و در جایگاه نخست قرار دارد. پاس قوامین با چهار برد و یک تساوی از پنج بازی و کسب 13 امتیاز به رده دوم نقل مکان کرد و دانشگاه آزاد با 3 برد ، یک تساوی و یک باخت از 5 بازی، 10 امتیاز دارد و در همان رده سوم باقی ماند.

تیم های شهدای ساری (8 امتیاز)، یاسین پیشرو قم (7 امتیاز و تفاضل 8)، لوازم خانگی کن (7 امتیاز و تفاضل 2)، گیتی پسند اصفهان (5 امتیاز)، سونیا (3 امتیاز) و هیات تکواندو استان قزوین (بدون امتیاز) به ترتیب چهارم تا نهم هستند.

** برنامه هفته هفتم تا نهم این مسابقات

***هفته هفتم

گیتی پسند اصفهان – لوازم خانگی کن

سونیا – شهرداری ورامین

شهدای ساری – یاسین پیشرو قم

پاس قوامین – دانشگاه آزاد

هیات تکواندو استان قزوین (استراحت)

*** هفته هشتم

گیتی پسند اصفهان – هیات تکواندو استان قزوین

شهرداری ورامین – یاسین پیشرو قم

لوازم خانگی کن – دانشگاه آزاد

شهدای ساری – پاس قوامین

سونیا (استراحت)

*** هفته نهم

سونیا – یاسین پیشرو قم

هیات تکواندو استان قزوین – دانشگاه آزاد

شهرداری ورامین – پاس قوامین

لوازم خانگی کن – شهدای ساری

گیتی پسند اصفهان (استراحت)

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بررسی نیم فصل اول لیگ برتر