سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همکاری‌ نظامی وزارت دفاع روسیه و افغانستان گسترش یافته است


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسپوتنیک»، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که سطح همکاری بین وزارت دفاع روسیه و افغانستان به‌طور قابل توجهی رشد کرده است و دو کشور روابط اساسی را از سر گرفته‌اند.

وزیر دفاع روسیه در دیدار با «معصوم استانکزی» سرپرست وزارت دفاع افغانستان اظهار داشت: خوشحالم که سطح همکاریها بین وزارت دفاع روسیه و افغانستان در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.

استانکزی نیز در این دیدار گفت که گسترش ارتباط نظامی افغانستان با روسیه در سطح منطقه و جهان برای کشور بسیار باارزش است.

«معصوم استانکزی» سرپرست وزارت دفاع افغانستان و «حامد کرزی» رئیس‌جمهور سابق این کشور، با تعدادی از همراهانش در نشست دوروزه امنیت جهانی شرکت کرده‌اند.

«کریم خرم»، «صادق مدبر»، «رنگین دادفر اسپنتا»، و «ضرار احمد عثمانی» مقامات سابق کابینه کرزی نیز در این نشست حضور دارند.

پیش از این نیز وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه دهمین اجلاس دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای در مسکو در دیدار با مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور افغانستان گفته بود که کشورش در مبارزه با تروریسم با دولت کابل همکاری می‌کند.

انتهای پیام/.*


ویدیو مرتبط :
شلیک موشک‌های کروز کالیبر روسیه به خاک اوکراین منتشر شده از وزارت دفاع روسیه