زندگی امام سجاد (ع) مسابقه رادیویی شد


  X  

زندگی امام سجاد (ع) مسابقه رادیویی شد

فارس/ شبکه رادیویی تهران به مدت دو شب از ساعت 17 و 30 دقیقه در برنامه «مفتاح» از علاقه مندان به شرکت در مسابقه ویژه زندگینامه امام سجاد (ع) ثبت نام می کند.
احمد برمر، تهیه کننده این ویژه برنامه با اعلام این خبر گفت: با هدف شناساندن شخصیت حضرت امام زین العابدین (ع) ویژه برنامه مفتاح در قالب مسابقه طراحی شده است. با ثبت نام از مخاطبان رادیو تهران و با طرح سوالات متنوع درباره زندگانی حضرت امام سجاد(ع)؛ شنوندگان بیشتر با سخاوت، فتوت و رأفت امام سجّاد (ع) آشنا می شنوند.
به گفته تهیه کننده این مسابقه، «موضوع تقوا، ایمان، ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی و معرفتی حضرت امام سجاد (ع) و آموزه های سیاسی و اجتماعی ایشان محور اصلی مسابقه رادیویی مفتاح خواهد بود.»
علاوه بر این از آیتم های اصلی برنامه می توان به شخصیت شناسی، آثار فرهنگی و معرفی کتاب درباره زندگی نامه امام سجاد علیه السلام تنها سفیر بازمانده از کربلا تا شهادت اشاره کرد.
برمر افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه مفتاح شبکه رادیویی تهران، از طریق شماره تلفن های 33914141-33914142 یا شماره پیامک 3000094 در این مسابقه شرکت کنند.
همچنین، دکتر منصور پهلوان، کارشناس مذهبی برنامه نیز با حضور در استودیو رادیو تهران به شبهات دینی و مذهبی شنوندگان پاسخ خواهد داد.
مسابقه «مفتاح» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری شبکه رادیویی تهران است که با بیان سیره و زندگانی حضرت امام سجاد (ع) از ساعت 17 و 30 تا 19 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.


ویدیو مرتبط :
زندگی امام سجاد (ع) قسمت سوم