ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: بازیکنان ما دیدارهای خانگی را دست کم می گیرند


ساسان خداپرست روز پنجشنبه پس از پیروزی 3 بر یک تیم شهرداری ارومیه برابر تیم آرمان اردکان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان ما با این تصور که در دیدارهای خانگی کار راحت تری در پیش دارند، وارد زمین می شوند و این آفت، باخت مقابل متین و بازی ضعیف برابر اردکان را برایمان رقم می زند.
وی اظهار کرد: مسئولیت این مشکل به کادر فنی برمی گردد و ما مربیان باید این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کنیم که تمام تیم ها رقیبان ما هستند و باید تمام بازی ها جدی گرفته شود.
وی اضافه کرد: تصمیم داشتیم از سعید معروف در بازی مقابل آرمان اردکان استفاده نکنیم ولی پس از باخت ست اول، مجبور شدیم با وجود مصدومیت و سرماخوردگی، این بازیکن را به زمین بیاوریم.
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: معروف علاوه بر بازیکن بودن، مدیریت بسیار خوبی در داخل زمین دارد و با ورودش پیروزی تیم ما را مقابل اردکان رقم زد.
خداپرست گفت: بازی خوب و دریافت های بی نقص تیم اردکان تمام آنالیز و برنامه های ما را به هم زد و من بازی خوب این تیم را به کادر فنی و بازیکنانش تبریگ می گویم.
وی افزود: مصدومیت فیاضی در ست دوم نیز بدشانسی دیگری برای تیم ارومیه بود که امیدوارم به زودی بهبود یابد تا در دیدارهای آینده از وجود این بازیکن ملی پوش بهره ببریم.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک از سد تیم آرمان ورزشی اردکان گذشت.
در این دیدار که در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 به برتری برسد و تیم آرمان ورزشی اردکان تنها در ست اول با امتیاز 25 بر 22 برابر میزبان پیروز شد.
تیم شهرداری ارومیه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد 19 رساند و همچنان صدرنشین هفته هفتم باقی ماند و در هفته هشتم چهارشنبه هفته آینده چهارم آذرماه در شهر آمل میهمان تیم کاله مازندران خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از دیدار این تیم مقابل اردکان یزد، در نشست خبری حاضر نشد.
7126/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرود تیم والیبال شهرداری ارومیه