سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف خودرو پژو با بیش از 37 میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان


به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 را به علت پارک در گذرگاه عابر پیاده متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سیستم، مشخص شد که این خودرو به دلیل تخلفات متعدد دارای مبلغ 37 میلیون و 200 هزار ریال جریمه بوده و تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ مذکور هیچ اقدامی نکرده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: راننده خودروی مذکور 78 مورد تخلف که بیشتر آنها سرعت غیرمجاز و حرکات نمایشی بوده، در پرونده خود داشته است که پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست برای اجرای هرچه بهتر قانون با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی گزارش کنند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان نیز روز گذشته (دوشنبه) از متوقف کردن یک دستگاه خودرو سواری پژو با 52 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توسط تیم گشت پلیس راه استان در محور رشت - قزوین خبر داده بود.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!