سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقوی درباره توهین روزنامه قانون به مردم ورامین از وزیر ارشاد سؤال کرد


سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن تذکر مکتوب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل توهین یک روزنامه اصلاح‌طلب به مردم ورامین و قرچک، سؤال از وزیر ارشاد را نیز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

در متن سؤال نقوی از علی جنتی آمده است: آقای وزیر، دلیل توهین‌های پیاپی روزنامه و رسانه‌‌های اصلاح‌طلب به ملت ایران چیست؟

وی در محتوای سؤال خود نیز نوشته است: چگونه روزنامه قانون به خود اجازه داده است که مردم شهید پرور قرچک، ورامین و پیشوا را که به حضور محکومان فتنه در همایش اصلاح‌طلبان معترض بودند را به داعش تشبیه کنند؟. وزارت ارشاد باید برای دفاع از حقوق مردم ورامین که بنده تا نتیجه نهایی آنرا پیگیری خواهم کرد، باید هتاکی این روزنامه برخورد کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اظهارات علی جنتی(وزیر ارشاد) درباره توقیف روزنامه بهار