امام جمعه موقت ساری: بیشترین دغدغه مردم مازندران اشتغال است


امام جمعه موقت ساری گفت: در مراجعه به دفتر امام جمعه ساری؛ بیشترین دغدغه مردم اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت ماه رجب و تکریم جایگاه ولایت، گفت: محبت داشتن به اهل بیت(ع) به معنای قرار گرفتن در مسیر اهل‌بیت‌(ع) است.

وی با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران پایه‌گذار اقتصاد ملی و مقاومتی هستند و نقش مهمی در خودکفایی اقتصاد کشور داشته و این اقشار در روزهای سخت مانع از ذلت و ناامیدی ملت برابر کشورهای زورگو شدند.

امام جمعه موقت ساری با انتقاد از تعطیلی برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی، تصریح کرد: تعطیلی کارخانه‌ها سبب می‌شود تا کارگران بی‌انگیزه شوند، درحالی که جامعه کارگری همراهی همه جانبه با انقلاب داشته‌اند.

وی با بیان این‌که سیاست تقویت تولید، مصرف کالای داخلی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در استحکام اقتصاد کشور است، افزود: طبق فرمایش معظم‌له، کلید حل مشکلات در لوزان و سوئیس نیست و باید به توان درونی جامعه توجه کرد.

قاسمی با اشاره به روحیه استکباری و استثماری قدرت‌های غربی، اظهار کرد: استکبار در اطرف ایران اسلامی، جنگ‌ها و مناقشات نیابتی به راه انداخته درحالی که ایران از امنیت بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از بلوکه کردن و غارت دارایی‌های ایران از سوی آمریکا، افزود: دشمن همواره دشمنی می‌کند و باید برابر توطئه‌ها هوشیار بود و با تدبیر و تبعیت از منویات رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

قاسمی با اشاره به مراجعه دهها هزار ارباب رجوع سالانه به دفتر نماینده ولی فقیه، عنوان کرد: بیشترین دغدغه و درخواست‌شان، اشتغال و کار است.

وی با تبریک روز و هفته معلم خواهان رعایت و توجه به خواسته و حق و حقوق معلمان شد و افزود: معلمان باید سیره و زندگی شهید مطهری را سرلوحه کار قرار دهند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
درخواست امام جمعه موقت ساری از حجاج