سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش جنتی به فروش کتاب طنز نویس ضد انقلاب در نمایشگاه


کتابهای ابراهیم نبوی طنزنویس فراری و ضدانقلاب خارج کشور که سالها پیش مجوز آن از سوی ارشاد باطل شده بود در یکی از غرفه های نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  همه ساله چنین تخلفاتی رخ میدهدعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در خصوص توزیع کتاب ابراهیم نبوی طنزنویس ضد انقلاب در نمایشگاه کتاب گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما همه ساله چنین تخلفاتی در نمایشگاه توسط ناشران رخ می‌دهد. این موضوع در حالی است که در ابتدا تمامی آثار توسط ناظران کنترل می‌شود.
 
به گزارش انتخاب، وی افزود: با این وجود برخی از ناشران دست به تخلفاتی از جمله فروش کتابهای ممنوعه می‌زنند که محض دیدن توسط ناظران جمع آوری خواهد شد.

گفتنی است؛ کتابهای ابراهیم نبوی طنزنویس فراری و ضدانقلاب خارج کشور که سالها پیش مجوز آن از سوی ارشاد باطل شده بود در یکی از غرفه های نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

با گذشت 3 روز از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ناظران بابت تخلفات برخی از غرفه داران، به 80 ناشر تذکر کتبی و شفاهی داده‌ است.


ویدیو مرتبط :
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب