سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای اولین بار در کشور مرکز آموزش فنی وحرفه ای روستایی دایر شد


داوود ناصری امید روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه یکی از سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دولت تدبیر و امید بحث توانمند سازی روستائیان است که ما برنامه هایی را در این راستا ارائه کرده که با تحقق آنها قدمهای خوبی را در زمینه آموزش روستائیان شاهد خواهیم بود.
وی اظهار کرد: با تحقق و اجرایی شدن این برنامه ها در راستای ایجاد شغل پایدار و توانمند سازی روستائیان قدم های خوبی را بر خواهیم داشت.
ناصری امید افزود: اشتیاق و استقبال جوانان و مردم روستای زردویی ما را بر آن داشت تا برای اولین بار یک مرکز ثابت فنی و حرفه ای را در این روستا دایر کنیم که هم اکنون 400 نفر در 15 رشته مشغول فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای هستند.
وی تصریح کرد: برای راه اندازی این مرکز مبلغ 2 میلیارد ریال هزینه کرده ایم وهم اکنون مردم روستای زردویی در رشته های منبت و معرق کاری، جوشکاری؛ دامپروری، گیوه بافی، خیاطی، قلم زنی، مکانیک، پرورش زنبورعسل، قالی بافی، باغبانی، برق، پرورش قارچ، نقشه کشی و رایانه مشغول فراگیری آموزش هستند.
ناصری افزود: کل مردم این روستا تا پایان سال جاری آموزش های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند که این موضوع در کشور بی نظیر است که تمام اهالی یک روستا آموزشهای فنی و حرفه ای را فرا بگیرند.
روستای زردویی از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه است که در 65 کیلومتری شهر پاوه قرار دارد.
7448/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین و پیشرفته ترین مرکز پاپزشکی (پودیاتری) در کشور